معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار:

آذربایجان‌غربی باید به لحاظ سلامت اداری جزو استانهای سرآمد کشور باشد

۱۳۹۴/۰۱/۱۶ - ۱۶:۲۶:۵۵
کد خبر: ۲۷۵۲۳۰
آذربایجان‌غربی باید به لحاظ سلامت اداری جزو استانهای سرآمد کشور باشد
آذربایجان‌غربی باید به لحاظ سلامت اداری جزو استانهای سرآمد کشور باشد/ بسترهای تحقق کامل دولت الکترونیک در استان فراهم است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تاکید کرد: آذربایجان‌غربی باید به لحاظ سلامت اداری جزو استانهای سرآمد کشور  باشد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، نادر صفرزاده صبح امروز در دیدار استاندار با معاونین مدیران ستادی، معاونین فرمانداران و بخشداران استان تاکید کرد: امیدواریم با اهتمام و تلاش مدیران و مسئولان، استان آذربایجان غربی به لحاظ سلامت اداری جزو استان های سرآمد کشور در سال 94 باشد.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری برنامه های مربوط به اصلاح نظام اداری در سال 94 نیز ادامه دارد و از مدیران،‌مسئولان، فرمانداران و بخشداران استان انتظار داریم که با مطالعه، تسلط و اجرای قوانین و مقررات مربوطه در حوزه نظام اداری، ما در پیشبرد برنامه های تحول اداری در استان یاری کنند.

معاون استاندار همچنین به برنامه سه ساله دولت تدبیر و امید در رابطه با اصلاح نظام اداری اشاره کرد و افزود: برنامه سه ساله اصلاح نظام اداری اهداف مهمی چون تبدیل دولت به دولتی کارآ و اثربخش و متعهد به آرمان‌ها و متکی به اعتماد مردم، چابک‌سازی دولت، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و توسعه دولت الکترونیک و پرهیز از مراجعه حضوری مردم به دستگاه‌های اجرایی را دنبال می‌کند؛ لذا از مدیران استانی انتظار می رود در راستای تحقق این اهداف، تمام تلاش خود را بکار گیرند.

صفرزاده تاکید کرد: خوشبختانه با وجود نزدیک به 8000 کیلومتر فیبرنوری در استان، بسترهای تحقق و پیاده سازی کامل دولت الکترونیک در استان فراهم است که با اجرای این طرح، شاهد ارتقای کیفی سطح خدمات رسانی به مردم، افزایش رضایتمندی مردم، کاهش فساد و ارتقای سلامت اداری و همچنین کاهش هزینه های غیرضرور خواهیم بود و تمامی دستگاههای اداری متصل به شبکه دولت در استان قادر خواهند بود ماموریتهایشان را در دورافتاده ترین مناطق و در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

وی در ادامه بر ضرورت جذب سرمایه گذاری بعنوان یکی از اولویت های استان تاکید کرد و افزود: با دستور استاندار محترم، مدیران و مسئولانی که بتوانند نسبت به جذب سرمایه گذار در استان اقدام کنند، مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همچنین در خصوص وضعیت معیشیتی کارکنان استانداری و فرمانداری ها و بخشداری های تابعه گفت: متاسفانه سطح معیشتی کارکنان استانداری نسبت به بسیاری از دستگاههای دیگر، پایین تر است لذا درصدد هستیم با برنامه ریزی های دقیق و اصولی، نسبت به ارتقا و بهبود وضع معیشتی آنها اقدام کنیم.

صفرزاده، رسیدگی به وضعیت نمازخانه‌ها و توجه به امر اقامه نماز جماعت در ادارات را یکی دیگر از موضوعات مهمی دانست که باید مورد توجه مدیران و مسئولان و فرمانداران و بخشداران استان قرار گیرد.

وی همچنین تاکید کرد: از مدیران، فرمانداران و بخشداران انتظار داریم در رابطه با آموزش نیروهای جدیدالاستخدام و کادرسازی، برنامه ریزی و اقدامات لازم را در سال 94 انجام دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز