پیرو مطلب درج شده در ارتباط با موضوع کیفیت آب شرب پیرانشهر

جوابیه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی به مطلب « پیرانشهر چه می نوشد ؟

۱۳۹۴/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۲:۲۵
کد خبر: ۲۷۵۴۱۷
جوابیه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی به مطلب « پیرانشهر چه می نوشد ؟
این شرکت آماده است تا نسبت به نمونه برداری و آنالیز آب شرب هر کدام از مشترکین که گمان میکنند آب شرب مصرفی شان از کیفیت مطلوب برخوردار نیست اقدام نمایند .

پیرو مطلب درج شده در ارتباط با موضوع کیفیت آب شرب پیرانشهر با عنوان ” پیرانشهر چه می نوشد؟  “ به قلم مهندس محمد دارکش و به نقل از سایت تمرچین  شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی جوابیه ای ارسال کرده  که  جهت شفاف سازی موضوع جوابیه زیر بازنشر می شود .

در این جوابیه آمده است ؛ جوابیه زیر درج در سایت مذبور و تنویر افکار عمومی ارسال می گردد.

آبرسانی به شهر پیرانشهر با جمعیت بالغ بر ۷۵۵۵۲ نفر از طریق ۸ حلقه چاه در مدار و یک دهنه چشمه با یک مخزن به حجم ۱۲ هزار متر مکعب انجام می پذیرد ، کنترل کیفیت آب شرب شهر پیرانشهر با سرمایه گذاری سنگین در آزمایشگاه های کاملا مجهز بصورت مستمر از محل تولید تا نقطه ی مصرف انجام می پذیرد ، به طوریکه سالانه بیش از ۱۰ هزار آزمون فیزیکی و شیمیایی و میکروبیولوژی از آب شرب شهر پیرانشهر انجام می شود .

به موازات این شرکت حوزه ی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بصورت مستمر اقدام به پالایش کیفیت آب شرب می نماید بر اساس نتایج به دست آمده میزان مطلوبیت شاخص های کیفی آب شرب فراتر از استانداردهای ملی و بین المللی و بالای ۹۹/۹۹ درصد می باشد . تمامی پارامترهای اندازه گیری شده در آب شرب شهر پیرانشهر مطابق استانداردهای ملی ایران و در محدوده ی مجاز و قابل قبول برای شرب قرار دارد و مطالب درج شده در سایت تحت عنوان (پیرانشهر چه می نوشد ) ناقص و نادرست بوده و ناشی از عدم اطلاع رسانی کافی و ناآگهی نگارنده از سیستم تولید و توزیع و فرآیند پایش و کنترل کیفی آب می باشد .

علی ایحال این شرکت آماده است تا نسبت به نمونه برداری و آنالیز آب شرب هر کدام از مشترکین که گمان میکنند آب شرب مصرفی شان از کیفیت مطلوب برخوردار نیست اقدام نمایند .

رسول اکبری

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل

رونوشت :

مدیر امور آب و فاضلاب پیرانشهر

فرماندار محترم پیرانشهر

دفتر کنترل کیفی و نظارت بر بهداشت آب شرکت

مدیر دفتر روابط عمومی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز