طی سال ۹۳ صورت گرفت؛

نوسازی ۲۰۸ دستگاه تاکسی شهری ارومیه

۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۱۲:۴۰:۴۸
کد خبر: ۲۷۶۷۸۷
نوسازی ۲۰۸ دستگاه تاکسی شهری ارومیه
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی ارومیه اعلام کرد: طی سال 93، از یک هزار و 900 دستگاه تاکسی فرسوده شهر ارومیه ، 208 دستگاه نوسازی شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، فخرالدین معصوم زاده با اشاره به اجرای طرح  تاکسی یار در شهر ارومیه، عنوان کرد: اکنون طرح تاکسی یار در ایستگاه های  شهید مدرس به سمت بلوار شهید رجایی، شهید مدرس به سمت بلوار شهید باهنر، شهید مدرس به سمت  خیابان شهید امینی  و شهید مدرس به سمت خیابان به سمت شهریار، ایستگاه دانشگاه آزاد، ایستگاه اول خیابان ارتش، ایستگاه اول خیابان شهید بهشتی، ایستگاه کاشانی به سمت میدان انقلاب، ایستگاه ترمینال شهرستان به سمت جاده چی چست، ایستگاه میدان ولایت فقیه  به سمت طالقانی و مطهری در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در سطح شهر ارومیه حدود 100 ایستگاه تاکسی وجود دارد، گفت:  طرح تاکسی یار در شهر ارومیه با هدف جلوگیری از استنکاف رانندگان تاکسی از حمل مسافر و همچنین فعالیت مسافرکشان شخصی اجرا می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی ارومیه با اشاره به نصب دستگاه خود پرداز الکترونیک بر روی تاکسی ها شهر ، اظهار کرد: هم اینک 170دستگاه خود پرداز الکترونیک برروی تاکسی های شهر نصب شده که با افزایش کرایه ها در سال جاری راه ندازی افزایش می یابد.

 وی با بیان اینکه با نصب دستگاه خود پرداز الکترونیک بر روی تاکسی ها امکان مدیریت توزیع ناوگان متناسب با تقاضای مسافر فراهم می شود، اظهار کرد: رفع مشکل پول خرد از چرخه  پرداخت کرایه، کمک به سلامت و بهداشت تاکسیرانان  و مسافران با حذف پول خرد، کاهش زمان پرداخت کرایه، کاهش اختلاف میان تاکسیرانان و مسافر در رابطه با با مبلغ کرایه، مدیریت مسیرحرکت، انتخاب مسیر بهینه ازطریق مسیر یابی  بر روی نقشه، امکان برنامه ریزی  سفر وارائه سرویس بیشتر به شهروندان از مزایای استفاده از سیستم هوشمند تاکسی است.

وی تبدیل به احسن تاکسی های فرسوده، افزایش تاکسی های سطح شهر، نصب دستگاه خودپرداز الکترونیک بر روی تاکسی ها، یک دست کردن لباس رانندهای تاکسی، اجرای برنامه های خدماتی و رفاهی و آموزشی برای پرسنل، صدور برگه  مرخصی آنلاین بحث و برون سپاری  فعالیت های سازمان را از جمله اقدامات سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه در سال جاری عنوان کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز