در آخرین هفته مرحله نهایی لیگ دسته ۲

میزبانی شهرداری ارومیه از سپیدرود رشت

۱۳۹۴/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۶:۲۷
کد خبر: ۲۸۴۵۸۲
میزبانی شهرداری ارومیه از سپیدرود رشت
در آخرین هفته مرحله نهایی لیگ دسته 2 در دیداری تشریفاتی در ارومیه ، شهرداری ارومیه میزبان سپیدرود رشت خواهد بود.

در ورزشگاه تختی از ساعت 17 شهرداری ارومیه در حالی میزبان سپیدرود رشت خواهد بود که هر دو تیم هیچ شانسی برای رسیدن به پلی آف و یا دسته اول ندارند.

یاران محرم نشاطی در تیم شهرداری ارومیه در حالی که هفته قبل در اراک ششمین باخت خود را پذیرفتند تا فقط برای اعاده حیثیت و شاید کسب رتبه پنجم در بین 6 تیم وارد زمین خواهند شد. از طرفی سپیدرودی ها بعنوان یکی از قدیمی ترین تیم های ایران پس از از دست دادن 2 امتیاز خانگی برابر ایرانجوان بوشهر که عملا تنها شانس این تیم برای زنده ماندن امیدهایش برای راهیابی به پلی آف بود حالا بدون روحیه به مصاف میزبان خواهد آمد.

دیدار رفت این دو تیم با برد 1 بر 0 سپیدرودی ها به پایان رسید .

شهرداری در 4 بازی گذشته خانگی تنها 4 امتیاز کسب کرده و از این حیث ضعیف ترین تیم در گروه به شمار میرود و سپیدرود هم در حسرت برد در خارج خانه است و با 3 مساوی و یک شکست امیدوار به تنها برد خارج خانه در مرحله نهایی است.

با این حال شهرداری ارومیه که برخلاف فصول قبل نتیجه ای قابل قبول برای نمایندگان ارومیه و آذربایجان غربی کسب کرد برای فصول آینده احتیاج به تیمی قدرتمندتر دارد .

دیدار امروز از ساعت 17 در ورزشگاه تختی برگزار میشود و نتیجه این بازی عملا تاثیری در صعود و یا عدم صعود هر یک از دو تیم ندارد.

سینا افشاریان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز