با حضور مدیرکل حوزه استاندار

آیین تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی استانداری برگزار شد

۱۳۹۴/۰۲/۳۰ - ۱۰:۴۷:۴۷
کد خبر: ۲۸۶۴۱۸
آیین تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی استانداری برگزار شد
آیین تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی استانداری با حضور اکبری مدیرکل حوزه استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

 آیین تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی استانداری برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، آیین تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی استانداری با حضور اکبری مدیرکل حوزه استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

مدیرکل حوزه استاندار در این مراسم که در سالن جلسات حوزه استاندار ترتیب یافت با بیان اینکه داشتن مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی، یک نعمت الهی است و باید قدر دانسته شود، افزود: مسئولان در نظام اسلامی باید خود را وقف خدمتگزاری به مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان نمایند چرا که رضای خداوند متعال، منوط به رضای خلق خداست.

اکبری با تاکید بر اینکه ما امروز بعنوان وارثان نظام مقدس جمهوری اسلامی، در قبال خون پاک شهدا مسئولیم نیز گفت: همه ما بویژه مدیران و مسئولان باید خون پاک شهدا و آرمان‌های بلند نظام و انقلاب اسلامی را نصب العین خود قرار داده و در راستای اعتلای اسلام و ارزش های انقلاب اهتمام کافی داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه مهم روابط عمومی در تنویر افکار عمومی و ارتقای سطح آگاهی در جامعه خاطرنشان کرد: یک روابط عمومی کارآمد و پویا می تواند در تقویت اخلاق مداری، امانت داری، تحکیم روابط و اعتماد میان ملت و دولت و ارتقای سطح آگاهی در جامعه، موثر واقع شده و در این زمینه نقش آفرینی کند لذا انتظار می‌رود با برنامه ریزی‌های دقیق و هدفمند، در جهت بهره‌گیری هر چه بیشتر از ظرفیت‌ و پتانسیل روابط عمومی‌های استان گام برداریم.

گفتنی است در پایان این مراسم، با حکم استاندار آذربایجان غربی، آقای "حسام شیرازه محبت" بعنوان مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری معرفی و از خدمات و تلاش‌های "میرحمید ساداتی" مدیرکل پیشین این مجموعه با اهدای لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

لازم به ذکر است، میر حمید ساداتی نیز با حکم استاندار آذربایجان غربی به سمت مشاور استاندار در امور فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی ستاد احیاء دریاچه ارومیه منصوب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز