با حضور استاندار آذربایجان غربی؛

اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال ۹۴ برگزار شد

۱۳۹۴/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۳:۲۱
کد خبر: ۲۸۶۶۵۲
اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال ۹۴ برگزار شد
اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال 94 با حضور مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی، کهوریان معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار و همچنین سایر اعضای این شورا در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد.

  با حضور استاندار آذربایجان غربی اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال 94 برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال 94 با حضور مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی، کهوریان معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار و همچنین سایر اعضای این شورا در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد.

استاندار آذربایجان غربی در این جلسه مهارت آموزی را محوریت کار برنامه ریزی برای پربار کردن اوقات فراغت دانش آموزان دانست و گفت: ورود در بحث های مختلفی از جمله اشتغال و اقتصاد می تواند با آموزش های مختلف تابستانی پایگاههای اوقات فراغت محقق شود که از این ظرفیت دانش آموزان برای ارتقاء سطح مهارتی خود می توانند استفاده نمایند.

سعادت دانش آموزان را از جمله مخاطبان اصلی برنامه های اوقات فراغت دانست و خاطر نشان کرد: مهارت آموزی دانش آموزان و ارتقاء سطح مهارتی آنان باید به عنوان یک برنامه محوری برای پربار کردن اوقات فراغت آنان مد نظر مسئولین امر قرار گیرد و با استمرار درست این برنامه ها، آموزش های مختلف در دانش آموزان نهادینه می شود.

وی با اشاره به برنامه های سایر دستگاههای استان برای پر بار نمودن اوقات فراغت دانش آموزان گفـت: دستگاههای مختلفی از جمله بسیج سازندگی نقش مهمی را در زمینه پر بار نمودن اوقات فراغت دانش آموزان ایفا می کنند که البته لزوم تشکیل ستادی برای هماهنگی بیشتر فعالیت این دستگاهها در استان بیش از پیش خود را نشان می دهد.

مصطفوی مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه گزارشی از اقدمات و فعالیت های انجام شده برای بزرگداشت هفته معلم و نیز برنامه های تهیه شده برای اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان ارائه نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز