با حکم استاندار آذربایجان غربی:

رئیس ستاد برگزاری انتخابات آذربایجان غربی منصوب شد

۱۳۹۴/۰۳/۱۱ - ۱۰:۰۸:۲۲
کد خبر: ۲۸۹۳۷۳
رئیس ستاد برگزاری انتخابات آذربایجان غربی منصوب شد
مهندس سعادت با صدور حکمی، “ علیرضا رادفر ” را به سمت رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب نمود.

 به گزارش برنا آذربایجان غربی، مهندس سعادت با صدور حکمی، “ علیرضا رادفر ” را به سمت رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب نمود.

 در متن حکم صادره از سوی استاندار آمده است:

 

بسمه تعالی

جناب آقای علیرضا رادفر

معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری

سلام علیکم

با عنایت به عزم و اراده و تاکیدات دولت تدبیر و امید در برگزاری هرچه با شکوه تر و قانون مدار انتخابات به موجب این حکم جنابعالی را با جفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب می نمایم.

فراهم سازی همه تمهیدات لازم و ضروری برای برگزاری انتخاباتی در شأن و تراز مردم فهیم استان، انتخاباتی که در آن حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس برابر مر قانون و در فضائی امن و توأم با نشاط و آرامش کاملا رعایت گردد، وظیفه و ماموریت خطیر جنابعالی است که انتظار دارد با هماهنگی اینجانب و با استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات و تلاش و کوشش نسبت به آن اهتمام نمائید.

برای تحقق این مهم تشکیل و راه اندازی ستادی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، مدیران کل سیاسی و انتخابات، امنیتی و انتظامی، دفتر فن آوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت، دفتر بازرسی،مدیریت عملکرد و امور حقوقی، حراست، روابط عمومی و امور بین الملل، امری ضروری و مورد تاکید است.

بدیهی است کلیه معاونین و مدیران و روسای سازمانهای وابسته ، فرمانداریها و بخشداری ها نهایت همکاری را با جنابعالی به عمل خواهند آورد . ضمن اینکه کلیه دستگاه های اجرایی استان نیز بر اساس ماده 11 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده 77 آیین نامه اجرایی فانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری حمایت و همکاری لازم را مبذول خواهند داشت .

امید است در پرتو عنایت حق تعالی و رهنمود های مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید ، انتخاباتی با شکوه و قانونی با مشارکت حداکثری مردم انقلابی و مومن استان در جهت تقویت هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار گردد .

سعادت

استاندار آذربایجان غربی 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز