با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی؛

جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی استان در دو حوزه حقوق شهروندی و حجاب و عفاف برگزار شد

۱۳۹۴/۰۳/۱۶ - ۱۲:۳۰:۰۶
کد خبر: ۲۹۰۲۲۰
جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی استان در دو حوزه حقوق شهروندی و حجاب و عفاف برگزار شد
جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی استان در دو حوزه حقوق شهروندی و حجاب و عفاف برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، علیرضا رادفر در این جلسه که صبح امروز در محل استانداری ترتیب یافت، با بیان اینکه مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی و پشتوانه مملکت و همواره همراه و پشتیبان نظام و انقلاب هستند، گفت: لازمه حفظ و پشتیبانی و حمایت مردمی ارائه خدمات بهینه به مردم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت آموزش حقوق شهروندی در ادارات، افزود: نه تنها کارکنان و پرسنل ادارات باید آموزشهای لازم را فراگیرند، بلکه باید حق و حقوق مردم نیز احصا و آگاهیها و آموزشهای لازم در این خصوص ارائه شود تا مردم در مراجعه به ادارات و دستگاههای اجرایی بدانند چه حق و حقوقی دارند.

رادفر با اشاره به اینکه نگاه دولت نگاه اجتماعی به مسائل است، گفت: دولت با دید و نگاه اجتماعی با مسائل برخورد و راهکارهای لازم را ارائه می نماید تا در آینده از نگاه امنیتی به مسائل جلوگیری شود.

وی به الکترونیکی شدن امور در ادارات تاکید نمود و اظهار داشت: با اهتمام به الکترونیکی شدن امور، رفتار و عملکرد در کمترین زمان و به صورت یکسان انجام می شود و این خود رضایت مردم را در پی دارد.

مدیرکل دفتر فرهنگی و اجتماعی استانداری نیز در این جلسه به بیان و تشریح برنامه های 9 گانه صیانت از حقوق شهروندی پرداخت و گفت: تعیین سیاست ها و راهبردهای صیانت از حقوق شهروندی، آموزش و توانمندسازی مدیران، کارکنان دستگاههای اجرایی در خصوص حقوق شهروندی، اطلاع رسانی و آگاه سازی  شهروندان، پیشگیری از تضییع حقوق شهروندان، ارتباطات مردمی و توسعه خدمات الکترونیکی، روان سازی قوانین و مقررات، فضاسازی و تبلیغات محیطی، تشویق و ترغیب، پایش و بررسی وضعیت حقوق شهروندی، برنامه های اعلام شده در خصوص صیانت از حقوق شهروندی است.

هوشنگ عطاپور در ادامه به برنامه های ده گانه حجاب و عفاف نیز اشاره نمود و افزود: پایش و بررسی وضعیت عفاف و حجاب، تدوین و ترویج منشور عفاف و حجاب، آموزش و اقناع سازی، خدمات فرهنگی و هنری و تبلیغی عفاف و حجاب، خدمات مشاوره ای، فضاسازی و تبلیغات محیطی، حمایت از آثار و تولیدات فرهنگی و هنری عفاف و حجاب، تشویق و ترغیب، ارشاد و راهنمایی متخلفین و متمردین و نظارت و ارزیابی رعایت حجاب و عفاف ده برنامه ای است که از سوی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی برای اجرا به دستگاههای اجرایی اعلام شده است.

در ادامه جلسه هر یک از اعضای جلسه به بیان دیدگاههای خود در خصوص راهکارهای اجرایی برنامه های صیانت از حقوق شهروندی و حجاب و عفاف و عملکرد دستگاههای اجرایی خود در خصوص عملیاتی نمودن سیاست های دولت در دو حوزه حجاب و عفاف و حقوق شهروندی پرداختند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز