رای مثبت شورای شهر به استعفای روح اله حضرت پور + متن استعفاء

۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۵:۰۷:۰۲
کد خبر: ۲۹۱۰۰۲
رای مثبت شورای شهر به استعفای روح اله حضرت پور + متن استعفاء
می خواهم افتخار نمایندگی این قشر فراموش شده را کسب کرده و زبان ناطق دیدگاهها و عامل خستگی ناپذیر مطالبات جوانانی باشم که تاکنون از داشتن نماینده جوان محروم بوده اند

شورای اسلامی شهر اورمیه با اکثریت آراء استعفای روح اله حضرت پور عضو این شورا را مورد موافقت قرار داد.
به گزارش برنا آذربایجان غربی، حضرت پور بعد از اخذ مصوبه شورای شهر که روز یکشنبه گذشته انجام شد نامه پیوستی این مصوبه به امضای پرویز جلیلی رئیس شورا را برای طی مراحل قانونی تقدیم فرمانداری اورمیه کرد.
با این حساب از روز یکشنبه حجت الاسلام خلیل پور، عضو علی البدل دوم شورای اسلامی شهر رسما به عضویت این شورا در آمد.
متن استعفای روح اله حضرت پور به این شرح است:
بسمه تعالی
سپاس و ستایش ازآن خداوندی است که قدرت تفکر و اندیشه وهمراه آن عمل و خردورزی در وجود آدمی نهاده و ستایش پیوسته بر پیامبر اعظم(ص) و ذریه اطهارش و درود دمادم بر روح حضرت امام(ره) و آرزوی سلامتی مقام معظم رهبری(دام ظله)
ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه
سلام علیکم
همانگونه که مستحضرید قریب دوسال است درکنار شما عزیزان(چهارده بزرگوار فرهیخته) و توانمند شهر عزیزم ارومیه افتخار عضویت در شورای اسلامی شهر را دارم و از همنشینی با شما بزرگواران کسب فیض بسیاری کرده ام. در ارتباط پیوسته با اقشار مختلف مردمی و همچنین مسئولین گران سنگ از جمله نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، ارشادات استاندار بزرگوار و فرماندار عزیز و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاههای اجرایی همدل و مجموعه نهادهای انقلابی و نظامی و انتظامی، مدیران و کارگران و مهندسین شهرداری ارومیه، مسئولین اجرایی شهرستان و قاطبه مردم نیک اندیش ارومیه دانستم که در سایه رضایت و سعادت مردم، عاقبت خیر و نیک خادمان ملت رقم خواهد خورد. در این مدت سعی بسیار کردم که در حل مشکلات مردم عزیز سهمی داشته باشم و باری از دوش مسئولین خدوم و کوشای شهر و استانم بردارم؛ اکنون احساس می کنم بضاعت و داشته هایم می تواند در سنگر خدمتگزاری دیگری اعتلاء و پیشرفت بیش از پیش این شهر را سبب شود؛ به همین جهت از محضر مردم عزیز، اعضای فرهیخته شورای اسلامی شهر ارومیه و سایر مسئولین محترم کسب اجازه می طلبم و برای فردای بهتر و شایسته تر شهر همیشه زرخیز ارومیه، تمام دلسوزان به انقلاب و نظام و خون شهداء را به استمداد و همراهی می طلبم.
پدرم در بیست و ششمین سال بهار زندگی اش، با پیشانی بند یازهرایش برای ماندگاری نظام و ارزش هایش پیمان نامه با خون امضاء کرد تا فرزندش با پیشانی باز از جان برای آبادانی خاک و میهنش گام بگذارد؛ من ماندم تا بقیه هم نسلانم در آرامش و امنیت در سایه پدران و مادرانشان روزهایی خوش تجربه کنند؛ حال در آستانه سی و سه سالگی حداقل یک دهه تجربه و تحصیل و ...درمحضر بزرگان داشته و دارم. از پدرخوانده بزرگوارم و شهردار آبادگر شهرمان که دستانم را در مسیری سخت اما امیدوارانه به فرداهایی روشن گرفت و در آزمونهای سخت زندگی همراهم گشت و چراغ راه آینده شد سپاس دارم و اجابت دعوت دوستان و همراهان در آزمونی دیگر آماده می شوم.
نسیم مهر و آبادانی در کوچه باغهای دوستی و ایمان جانی دوباره دمیده است و بلندای اقتدار و آبادانی ایران عزیز و آذربایجان دلاورخیز از بوی خوش اعتدال عطرآگین گشته و کوی و برزن اعتلاء و پیشرفت ارومیه، این بهشت ماندگار ایران بزرگ را همصدا گشته است.
به هیچ عنوان مدعی دانش و توانایی مطلق یا برتر نبوده ولی اطمینان دارم که مانند تمام جوانان و هم نسلان، خالصانه و امیدوارانه به سوی رشد و کمال قدم برمی دارم و می خواهم افتخار نمایندگی این قشر فراموش شده را کسب کرده و زبان ناطق دیدگاهها و عامل خستگی ناپذیر مطالبات جوانانی باشم که تاکنون از داشتن نماینده جوان محروم بوده اند و خوب می دانیم که همین انقلاب و نظام را جوانان اداره کردند.
می دانیم که عده ای اندک همین واقعیت آشکار را نفی کرده و برمن خواهند تاخت، شاید به قیمت نفی و انکار تمام جوانان! لیکن واهمهه ای نداشته و تصمیم گرفته ام در مقام فتوت، کمتر از درخت نباشم که به قول شاعر، سنگ می زنندش ولی میوه می دهد. ثمره داشته هایم تربیت و تعلیم معنوی روح پدر شهیدم و تعلیم و والایی و آبادگری مجاهد و مردمدار و تلمذ نزد اساتید توانمندانی چون شما و تعامل با مردمی آگاه و مسئول است با توصیف این شرایط و با تاکید بر جایگاه موثر شوراهای اسلامی در خدمتگزاری به مردم و همچنین اعتقاد راسخ بر لزوم تقویت ابزارهای تصمیم گیری و نظارتی این نهاد و تسری آن به سایر ارکان اجرایی شهرها مصمم گشته تا با هدف ارتقای سطح شوراها و پیگیری و ارتباط سازنده پارلمان شهری با پارلمان ملی، بعد از کسب نظرات و مشورت های عزیزان، استعفای خود از عضویت در شورای اسلامی شهر ارومیه را تقدیم داشته و از محضرتان استدعا دارم ضمن قبولی استعفای اینجانب، بنده را در رسیدن به اهداف فوق الذکر همراهی نموده و برای تعالی کشور و عمران و آبادانی شهر زیبایم ارومیه که فردای سبز و زیبایش آرزویمان است مورد حمایت قرار دهند.
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار
روح ا...حضرت پور طلاتپه

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز