کلینیک صنعت در شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه افتتاح شد

۱۳۹۴/۰۳/۲۱ - ۱۲:۴۱:۰۴
کد خبر: ۲۹۱۴۴۸
کلینیک صنعت در شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه افتتاح شد
کلینیک صنعت شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی عصر روز گذشته با حضور معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار آذربایجان غربی در ساختمان کسب و کار شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، تقی کهوریان معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی در این مراسم با تأکید بر حمایت از مشاوران صنعتی بومی، تصریح کرد: کلینیک در واقع مجموعه متخصصینی هست که در جهات مختلف باید نسبت به عارضه یابی مشکلات اقدام و راهکارهای لازم را ارائه نمایند.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی دچار رکود شده اند و براساس مطالعات صورت گرفته اکثر واحدها خواهان سرمایه در گردش هستند، اظهار کرد: طبق آمار اعلامی سازمان صنعت، معدن و تجارت در حال حاضر در سطح استان بیش از 1300 واحد صنعتی در رکود هستند که باید جهت راه اندازی مجدد این واحدها از هیچ حمایتی دریغ نکرد واز ظرفیتهای علمی و تخصصی نیز جهت راه اندازی این واحدهای تولیدی بهره برد.

وی بر تنوع در تولید بعنوان نجات دهنده صنعت استان نیز تأکید کرد و افزود: در حال حاضر مشکل اساسی جامعه اشتغال و بیکاری است که با رفع مشکلات واحدها و افزایش سرمایه گذاری در بخش صنعت، می توانیم زمینه اشتغال برای افراد جویای کار را فراهم کرد.

کهوریان در ادامه گفت: کمیته تسهیل و رفع موانع تولیدی در استان تشکیل یافته و باید از پتانسیل و ظرفیت های قانونی جهت خروج از رکود بهره برد.

معاون برنامه ریزی استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه افتتاح کلینیک صنعت می تواند عاملی در جهت بهبود وضعیت تولید اشتغال و رونق اقتصادی در استان باشد ، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در یک زمان بندی مشخص به نتایجی ملموس دست یابیم و شاهد ایجاد فرصتهای شغلی و بهبود و کمک به پیشبرد سیاستهای دولت تدبیر و امید در زمینه رونق اقتصادی که در واقع یکی از راهبردهای اساسی احیای روندها در دولت می باشد، دست یابیم.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی نیز در آئین بهره برداری از این مرکز با بیان اینکه از ابتدا بهره برداری از این کلینیک در دستور کار معاونت صنایع کوچک شرکت قرار گرفت، اظهار داشت: امیدواریم با بهره برداری از این کلینیک زمینه ای فراهم شود تا بتوانیم در جهت رفع مشکلات فنی و تخصصی واحدهای صنعتی اقدامات عملی و علمی صورت گیرد.

علی اکبر عسکری با اشاره به اینکه در این کلینیک سعی می شود تا از ظرفیت دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی و علمی برای ارائه خدمات کلینیک به صنعتگران استان بهره گیریم، افزود: در جهت ارائه خدمات مطلوب با شرکتی که دارای تجربه و تخصص های لازم در زمینه ارائه امورات مشاوره صنعتی هست، همکاری خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه کلینیک صنعت با محوریت نهادینه کردن فرهنگ استفاده از خدمات کلینیک سعی میکند تا بستری را مهیا سازد تا به صنعتگران در هنگام بروز مشکلات، مشاوره های لازم ارائه شود، تصریح کرد: مشاورین متخصص و کارآزموده در این مرکز مستقر می شوند تا برای رفع و درمان مشکلات فنی واحدهای تولیدی و صنعتی اقدام نمایند.

عسکری در ادامه گفت: متأسفانه با توجه به شرایط گذشته و وجود تحریمها واحدهای تولیدی در شرایط مطلوبی به سر نمی برند که امیدواریم با همت دولت و تلاش بیشتر صنعتگران و بهره گیری از متخصصان شاهد بهبود وضعیت صنعت باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز