برگزاری اولین دوره المپیاد ورزشی محلات در ارومیه

۱۳۹۴/۰۳/۳۰ - ۱۵:۰۴:۴۳
کد خبر: ۲۹۳۷۰۱
برگزاری اولین دوره المپیاد ورزشی محلات در ارومیه
عباسی شهردار منطقه 1 ارومیه در کنفرانس مطبوعاتی با اصحاب رسانه از برگزاری اولین دوره مسابقات المپیاد ورزشی محلات در ارومیه خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، وحید عباسی در نشست مطبوعاتی در مورد برگزاری اولین دوره مسابقات المپیاد محلات در سطح ایران در شهر ارومیه خبر داد و گفت : این مسابقات با حضور نزدیک به 600 ورزشکار در قالب 50 تیم در دو رشته فوتسال و والیبال در دو رده سنی برگزار خواهد شد.

این مسابقات به منظور پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و همچنین کشف استعداد های بالقوه در این دو رشته و معرفی آنها به باشگاه ها برگزار میشود که به این منظور کمیته ای ویژه برای کشف استعدادها تشکیل شده است و قرار است از تیم های برتر هم تجلیل شود.

شهردار منطقه 1 برگزاری این مسابقات با شیوه مدیریت بدون پول و با استفاده از جذب اسپانسرها ، بدون استفاده از منابع شهرداری گفت و عنوان کرد کل مسابقات با هزینه ای کمتر از 30 میلیون با تامین اعتبار از پیمانکاران و انبوه سازان انجام میشود.

مسابقات المپیاد محلات منطقه 1 با حضور نوجوانان و جوانان رده های سنی در سالن بهزیستی واقع در خیابان سعدی از روز یکشنبه 31 خرداد ماه آغاز میشود و مسابقات فوتسال با عنوان جام رمضان و در رده سنی زیر 14 سال روز 8 تیر به پایان می رسد و مسابقات والیبال با نام جام آزادگان بعد از پایان مسابقات فوتسال آغاز میشود.

عباسی در پایان از کاهش 40 درصدی پروانه صادره و رکود شدید در این بخش  و احداث سالن 4000 متری چند منظوره به منظور مدیریت بحران و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی در این منطقه با  اعتبار بیش از چهار میلیارد خبر داد.

نظر شما