دعوت فرمانداران بوکان ، مهاباد و اشنویه از مردم برای راهپیمایی روز جهانی قدس

۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۱۶:۳۰:۳۸
کد خبر: ۲۹۸۳۰۰
دعوت فرمانداران بوکان ، مهاباد و اشنویه از مردم برای راهپیمایی روز جهانی قدس
فرمانداران شهرستانهای بوکان ، مهاباد و اشنویه با صدور بیانیه ها و پیام های جداگانه مردم این سه شهرستان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

بیابیه فرماندار شهرستان بوکان بشرح ذیل می باشد :

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان وروز جهانی قدس در شرایطی از راه می رسد که مسأله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهمترین دغدغه جهان اسلام،همچنان سمبل همبستگی ونقطه ثقل وحدت اسلامی در رویارویی با رژیم اشغالگر قدس ونمادی از مقابله مسلمانان ومستضعفان جهان با طرح های استکباری می باشد.

روز قدس روز تقویت فرهنگ مبارزه بی امان با صهیونیسم جهانی است وبه همین جهت ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس وکشتار مسلمانان بی دفاع فلسطین ،از عموم مردم مومن وروزه دار شهرستان بوکان می خواهیم تا با حضور دشمن شکن وقاطع در راهپیمایی روز جهانی قدس،از ملت مظلوم وبی دفاع فلسطین حمایت نمایند.

دکتر جمال خسروی

فرماندار شهرستان بوکان

بیانیه فرماندار شهرستان مهاباد بشرح ذیل می باشد :

روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است .روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است . صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت می کنند. امروزاهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند.

ما مردم مهاباد در آستانه روز جهانی قدس ، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی ازمنویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده شعار « مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل » سر داده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت می‌نمائیم با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجبات دلگرمی و قوت قلب مبارزان مسلمان فلسطینی را فراهم نماییم .

کتانی

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد

پیام فرماندار شهرستان اشنویه بمناسبت روز جهانی قدس بشرح ذیل می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس از جمله یادگاران بنیانگذار راحل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ حضرت امام خمینی(ره) و یادآور تکلیف اسلامی و انسانی به همه مسلمانان آزاده در سراسر جهان است تا با شرکت در این روز مهم انزجار خود را از رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان جنایتکارش اعلام کنند.

و اکنون که سه دهه است که مردم و مستضعفان جهان با فریاد«مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نفرت خود را بر سراستکبار جهانی و صهونیسم غاصب سر می دهند.

هر چند سالهاست از این فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی می گذرد شاهدیم که حاکمان مزدوری که بر اریکه‏های زر و زور خویش تکیه زده بودند یک به یک در حال نابودی هستند و با عاقبت شوم خود دست و پنجه نرم می‏کنند.

اما در این میان سربلندی و پیروزی نصیب مردمان مقاوم فلسطین، ملت غیور ایران و آحاد مسلمانان جهان اسلام شده است که در برابر اشغالگران تنها راه آزادی را وحدت و همدلی میدانندو با پایداری ، صبر و مقاومت این رژیم را یک گام دیگر به نابودی نزدیک کرده اند.

ملت همیشه در صحنه ایران همواره با لبیک گفتن به معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) در روز جهانی قدس به مقابله با رژیم اشغالگر قدس برمیخیزند و به کشورهای حامی رژیم غاصب تا دندان مسلح ثابت خواهند کرد که فلسطین به فرموده امام راحل(ره) قدس همچنان مساله اصلی جهان اسلام است.

اینجانب با گرامیداشت این مناسبت بزرگ اسلامی و جهانی ، مردم همیشه در صحنه شهرستان اشنویه را به حضور پرشور و دشمن شکن در راهپیمایی روز قدس دعوت نموده، باشد که این حماسه بزرگ، باعث پیروزی مردم مظلوم فلسطین شده و قدس شریف به آغوش اسلام بازگردد.

اسعد خضری

فرماندار شهرستان اشنویه

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز