رقابت برترین های کاراته جهان در مسابقات جام وحدت و دوستی ارومیه

۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۰۹:۲۱:۴۷
کد خبر: ۲۹۹۲۴۵
رقابت برترین های کاراته جهان در مسابقات جام وحدت و دوستی ارومیه
یازدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی( کاپ ارومیه ) از دوشنبه 26 مرداد ماه به مدت پنج روز در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون کاراته، جواد سلیمی رئیس هیات کاراته استان در همین ارتباط گفت: یازدهمین دوره مسابقات بین المللی جام وحدت ودوستی(کاپ ارومیه) در بخش مردان و در سه رده سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد .

وی افزود: این رقابتها به همت دکتر سعادت استاندار و دکتر چمن گلی مدیرکل ورزش وجوانان استان آذربایجان غربی و با نظارت و همکاری فدراسیون کاراته همراه با جوایز نقدی(30 هزار دلاری) خواهد بود .
سلیمی گفت: کمیته برگزار کننده این مسابقات در آستانه برگزاری این رقابت ها از کل کشور های جهان برای حضور در این رویداد بین المللی دعوت به عمل آورده و بولتن نفیسی هم در 20 صفحه حاوی اطلاعات مرتبط با شرایط مسابقات تدارک دیده شده است .
رئیس هیات کاراته آذربایجان غربی با اشاره به حضور قطعی تیم های ملی کاراته کشورهای فرانسه، ترکیه، آذربایجان و مالزی در این رقابت ها تصریح کرد: از رییس فدراسیون جهانی کاراته و چندین شخصیت آسیایی و جهانی وچهار نفر از کنسول داوری کاراته جهان نیز برای حضور در این مسابقات بین المللی دعوت گردیده است .
سلیمی گفت: ثبت نام برای این دوره از رقابتها علاوه بر اعلام آمادگی کشور ها از طریق سایت بین المللی "اسپورت دیتا " نیز انجام می شود .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز