مسئول برگزاری اولین دوره المپیاد محلات:

المپیاد ورزشی محلات ارومیه به ایستگاه پایانی رسید

۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۲:۳۵:۲۹
کد خبر: ۲۹۹۳۹۳
المپیاد ورزشی محلات ارومیه به ایستگاه پایانی رسید
مسئول برگزاری اولین دوره المپیاد محلات گفت: با برگزاری 4 دیدار در رشته والیبال پرونده اولین دوره المپیاد محلات بسته می شود.

فرشید ظفری  با اشاره به برگزاری اولین دوره المپیاد محلات اظهار داشت: اولین دوره المپیاد ورزشی محلات شهرداری منطقه یک ارومیه روز سه شنبه 23 تیرماه با برگزاری دیدارهای فینال و رده بندی رشته والیبال به اتمام می رسد.

وی افزود: این المپیاد در دو رشته والیبال و فوتسال در رده های سنی نوجوانان و نونهالان برگزار شد که نزدیک به 56 تیم در دو رشته به رقابت با یکدیگر پرداختند.

ظفری گفت: در رشته فوتسال تیم شاپرک ارومیه قهرمان شد و تیم های اروم اسپور و علامه طباطبایی به عنوان های دوم و سوم این رقابت ها اکتفا کردند.

مسئول برگزاری اولین دوره المپیاد محلات به برگزاری مرحله نیمه نهایی و نهایی رشته والیبال در روزهای دوشنبه و سه شنبه اشاره کرد و افزود: تیم های جوانان آل یاسین، شهید مدنی، شهرداری منطقه یک و شهید نوری 4 تیم مرحله نیمه نهایی هستند که امروز صبح برای تعیین تیم های صعودکننده به فینال به مصاف هم می روند.

وی گفت: با برگزاری دیدار فینال رقابت های والیبال در روز سه شنبه 23 تیرماه پرونده اولین دوره رقابت های المپیاد محلات بسته می شود.

ظفری گفت: تمامی جداول بازی ها و زمان آنها در سایت تخصصی مسابقات به آدرس www.urmiasport1.ir آپ شده است و راه اندازی این سایت یک کار کاملا ابتکاری بوده است که برای اولین بار در سطح استان و حتی کشور انجام می شود.

وی افزود: سعی می کنیم در سال های آینده این المپیاد را در رشته های مختلف برگزار و بتوانیم اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را غنی سازی کنیم.

مسئول برگزاری اولین دوره المپیاد محلات در پایان تصریح کرد: اختتامیه اولین دوره المپیاد ورزشی محلات روز 1 مردادماه برگزار خواهد شد که مکان وساعت شروع اختتامیه از طریق سایت تخصصی رقابت ها به اطلاع عموم شرکت کنندگان می رسد.

اولین دوره المپیاد ورزشی محلات شهرداری منطقه یک ارومیه با حضور 600 ورزشکار در قالب 56 تیم در دو رشته والیبال و فوتسال از 1 تیرماه شروع شد و فردا به پایان می رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز