احداث واحدهای شهرک ویلایی اسپیرو در ارومیه

۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۹:۱۳:۳۲
کد خبر: ۲۹۹۵۴۴
احداث واحدهای شهرک ویلایی اسپیرو در ارومیه
با سرمایه گذاری رأفت درباسی و امیر پاداش و مشارکت شهرداری ارومیه عملیات احداث واحدهای شهرک ویلایی اسپیرو ارومیه کلید خورد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ،  عملیات احداث واحدهای شهرک ویلایی اسپیرو در ارومیه با سرمایه گذاری رأفت درباسی و امیر پاداش و مشارکت شهرداری ارومیه آغاز شد.

شهرک بزرگ اسپیرو نمونه ای کامل از شهرک های مدرن امروزی است که در طراحی آن تمام شاخص های مورد نیاز از جمله زیبایی ، امنیت ، دسترسی راحت به امکانات ، دسترسی به کمربندی ۱۰۰ متری سبز ارومیه ، طبیعت و فضای سبز ،‌مراکز آموزشی ، بهداشتی ، حمل و نقل ،خرید و اداری در نظر گرفته شده است.

فاز نخست اسپیرو که ۲۰ هزار متر مربع ازکل فضای شهرک به آن اختصاص داده شده است ، بخش تک واحدیهای مسکونی است. این واحدهای مسکونی در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربه و با زیر بنای حدود ۲۵۰ متر مربع احداث می شوند.

تعداد ۷۵ واحد مسکونی در این بخش به صورت دوبلکس می باشد که شامل پذیرایی ، آشپزخانه ، یک اتاق خواب و سرویس های بهداشتی در قسمت همکف و ۲ یا ۳ اتاق خواب با سرویس های مجزا در قسمت دوبلکس است. وجود فضاهای سبز در اطراف هر واحد مسکونی ، فاصله مناسب واحدهای از یکدیگر ، وجود خیابانهای عریض در دو طرف و توجه به تم و تزئینات داخلی از دیگر ویژگیهای واحدهای مسکونی تک واحدی در این شهرک است که به صورت زیبا و هنرمندانه طراحی شده است و در طراجی آن ویژگیهای معماری مدرن همراه با ترکیبی از معماری ایرانی مد نظر قرار گرفته است.پیش بینی احداث و تحویل واحدهای ویلایی در این فاز یکسال است.

فاز دوم و سوم شهرک اسپیرو که ۶۰ هزار متر مربع ازکل فاضای شهرک به ان اختصاص داده شده است ، بخش تک واحدیهای مسکونی است.این واحدهای مسکونی در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع و با زیربنای ۲۵۰ متر مربع احداث می شوند، بنا بر حسب درخواست مشتریان مساحت را تا ۴۰۰ و ۶۰۰ متر مربع افزایش داد.

تعداد ۴۲۵ واحد مسکونی در این دو فاز به صورت دوبلکس می باشد که شامل پذیرایی ، آشپزخانه ، یک اتاق خواب و سرویس های بهداشتی در قسمت همکف و ۲ یا ۳ اتاق خواب با سرویس های مجزا در قسمت دوبلکس است. وجود فضاهای سبز در اطراف هر واحد مسکونی ، فاصله مناسب واحدهای از یکدیگر ،وجود خیابانهای عریض در دوطرف و توجه به تم تزئینات داخلی از دیگر ویژگیهای واحدهای مسکونی تک واحدی در این شهرک است که به صورت زیبا و هنرمندانه طراحی شده است و ر طراحی آن ویژگیهای معماری مدرن همراه با ترکیبی از معماری ایرانی مد نظر قرار گرفته است. پیش بینی احداث و تحویل واحدهای ویلایی در فاز دوم ۲ سال و در فاز سوم ۳ سال است.

 * محل احداث پروژه : ارومیه – انتهای خیابان رودکی – خیابان آبشناسان

شهرک ویلایی اسپیرو ارومیه

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز