افتتاح نخستین خانه ورزش روستایی آذربایجان غربی در مهاباد

۱۳۹۴/۰۴/۲۳ - ۱۵:۴۳:۴۸
کد خبر: ۲۹۹۷۷۷
افتتاح نخستین خانه ورزش روستایی آذربایجان غربی در مهاباد
نخستین خانه ورزش روستایی آذربایجان غربی روز گذشته 21 تیرماه طی آیینی با حضور مسئولین شهرستان مهاباد در روستای اگریقاش از توابع این شهرستان به بهره برداری رسید.
سعید هاشمی نیا رییس گروه توسعه ورزش روستایی و عشایری در گفتگو با پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: در راستای سیاست های وزارت ورزش و جوانان در بسط و توسعه و سازماندهی فعالیت های ورزشی در اقصی نقاط کشور به ویژه روستاها,این اداره کل با همت هیات روستایی,بازیهای بومی و محلی، اولین خانه ورزش روستایی را در یکی از بزرگترین روستاهای مهاباد به نام "ایگرقاش"  طی مراسمی با حضور مردم وجمعی از مسئولین شهری ، روستایی و نیز امام جمعه روستای مذکور افتتاح گردید.
وی افزود: مسئولین این خانه ورزشی بعنوان متولی ورزش های رسمی و بومی و محلی در هدایت ورزش منطقه اقدامات لازم را با همکاری هیات روستایی,بازیهای بومی و محلی وهماهنگی اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد زمینه رشد این ورزش ها را می بایست فراهم نمایند.
 هاشمی نیا در پایان گفت: با بسط و گسترش خانه های ورزش روستایی که افتتاح آن بتدریج در همه روستاهای استان در دستور کار قرار دارد شاهد رشد فزاینده و مشارکت جوانان روستایی عزیز در عرصه های ملی و منطقه ای خواهیم بود و در کنار این حرکت شایسته،منبعد برنامه های غنی سازی اوقات فراغت درروستاها در چارچوب و برنامه ای مدون صورت پذیرد.  
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز