افتتاح چندین واحد تولیدی و پروژه عمرانی در شهرک ها و نواحی صنعتی آذربایجان غربی

۱۳۹۴/۰۴/۲۶ - ۱۱:۴۳:۵۱
کد خبر: ۳۰۰۴۱۵
افتتاح چندین واحد تولیدی و پروژه عمرانی در شهرک ها و نواحی صنعتی آذربایجان غربی
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی از افتتاح چند واحد تولیدی و پروژه عمرانی در شهرکها و نواحی صنعتی آذربایجان غربی در مرداد ماه سالجاری و به مناسبت روز صنایع کوچک خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی از افتتاح چند واحد تولیدی و پروژه عمرانی در شهرکها و نواحی صنعتی آذربایجان غربی در مرداد ماه سالجاری و به مناسبت روز صنایع کوچک خبر داد.

مسعود مهدی زاده با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده تا ۴ واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی مهاباد و شماره ۲ ارومیه به بهره برداری برسند، اظهار داشت: سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی مهاباد و یک واحد تولیدی نیز در شهرک صنعتی شماره۳ ارومیه به بهره برداری می رسند.

وی با اشاره به اینکه با واگذاری سه دستگاه خودروی آتش نشانی تهیه شده در اختیار شرکتهای خدماتی شهرکهای صنعتی ماکو، خوی و مهاباد از این خودروها نیز بهره برداری بعمل می آید، افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته توسط کمیته بزرگداشت روز صنایع کوچک تصفیه خانه و شبکه فاضلاب شهرک صنعتی سلماس نیز با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی به بهره برداری خواهد رسید.

مهدی زاده با بیان اینکه برای بزرگداشت روز ۲۱ مرداد، برنامه های مختلفی جهت اجرا در نظر گرفته شده است، افزود: راه اندازی نمایشگاه فروش و کارآفرینی در شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه از ۱۸ لغایت ۲۱ مرداد از عمده برنامه های مورد نظر این شرکت می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز