استاندار آذربایجان غربی از نفرات برتر کنکور استان تجلیل کرد

۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۲۲:۲۰:۰۰
کد خبر: ۳۰۳۶۶۲
استاندار آذربایجان غربی از نفرات برتر کنکور استان تجلیل کرد
استاندار آذربایجان غربی از دانش آموزان حائز رتبه های برتر در کنکور سراسری سال 1394 تجلیل نمود.

به گزارش برناآذربایجان غربی، در جلسه امروز شورای آموزش و پرورش استان که با حضور مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی، معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان و سایر اعضای این شورا در محل استانداری ترتیب یافت، از تعدادی از دانش‌آموزان استان که در کنکور سراسری سال 1394 حائز رتبه های برتر شده اند، با اهدای لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

طی این مراسم، "سینا رنجکش زاده" رتبه 8 کنکور سراسری رشته ریاضی فیزیک، حسین موسوی رتبه 53 کنکور سراسری در رشته علوم تجربی، فائزه مولایی رتبه 108 کنکور سراسری در رشته علوم تجربی و عاطفه ابراهیمی رتبه 135 کنکور سراسری در رشته علوم انسانی مورد تجلیل اعضای شورای آموزش و پرورش استان قرار گرفتند.

استاندار آذربایجان غربی در این مراسم ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای دانش آموزان برتر کنکور سراسری گفت: از فرمانداران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها انتظار می رود، از دانش اموزانی که حائز رتبه های برتر در کنکور سراسری امسال شده اند، تجلیل نمایند تا بتوانیم انگیزه این دانش آموزان پرتلاش را در طی نمودن مسیر علم و دانش و کسب مدارج عالی علمی و دانشگاهی دو چندان کنیم.

در ادامه این جلسه دو تن از معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان به ارائه گزارشاتی در خصوص وضعیت سالن‌های ورزشی مدارس، سرویس‌‌های بهداشتی مدارس و همچنین طرح همسان‌سازی البسه مدارس دخترانه و پسرانه در استان پرداختند.

استاندار آذربایجان غربی پس از استماع این گزارشات، در خصوص تامین اعتبار تعمیر و نگهداری سالن های ورزشی سرپوشیده مدارس، ارائه بسته های حاوی وسایل ورزشی به مدارس روستایی و شهری و تامین اعتبار اجرای طرح ساماندهی سرویس های بهداشتی مدارس گفت: تلاش می‌کنیم تا آغاز سال تحصیلی جدید، هزینه های اجرایی این طرح ها را تامین کنیم تا امکانات، شرایط و فضای بهتری به لحاظ آموزشی، بهداشتی و ورزشی در اختیار دانش آموزان عزیز استان قرار گیرد.

سعادت در خصوص طرح همسان سازی البسه مدارس نیز گفت: حرکت به سمت فرهنگ استفاده از لباس متحد الشکل در مدارس جزو اقدامات فرهنگی مناسب و دارای اثرات مثبت آموزشی و تربیتی است که در اجرای این طرح باید شکل و فرم لباس ها برگرفته از الگوی اسلامی ایرانی و معرف فرهنگ غنی کشورمان باشد.

برگزاری مسابقات والیبال دانش آموزی کشور به میزبانی آذربایجان غربی از دیگر دستورات این جلسه بود که مقرر شد با همکاری و هماهنگی دستگاههای اجرایی و فرهنگی استان، نسبت به برگزاری آن اقدام گردد.

نظر شما