امکانات باشگاههای خصوصی باید برای پیشرفت بیلیارد در آذربایجان غربی بکارگیری شود

۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۰۹:۳۰:۱۸
کد خبر: ۳۰۵۵۴۸
امکانات باشگاههای خصوصی باید برای پیشرفت بیلیارد در آذربایجان غربی بکارگیری شود
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: برای پیشرفت و توسعه رشته بیلیارد باید از پتانسیل و تجهیزات سخت افزاری باشگاههای خصوصی استفاده کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی عبدالله چمن گلی عصر روز سه شنبه در جلسه تخصصی هیات بیلیارد، بولینگ و پالس افزود: در حال حاضر 30 باشگاه خصوصی در سطح استان وجود دارد که 12 باب از آنها در شهر ارومیه فعالیت می کنند.

وی اظهار کرد: اگر برنامه های بلند مدت و با کیفیتی برای این رشته ورزشی داشته باشیم در آینده شاهد رشد و تعالی آن در سطح کشور خواهیم بود.

وی در خصوص مشکل عدم وجود مربی مجرب برای تیم بانوان استان گفت: جذب مربی زن خارجی از کشورهای همجوار استان باید در دستور کار هیات بیلیارد باشد.

وی گفت: امسال میزبانی مسابقات اسنوکر مردان و زنان قهرمانی کشور را در شهریور ماه بر عهده گرفته ایم و قصد داریم این رقابتها در بهترین سالن ارومیه به انجام برسد.

چمن گلی ادامه داد: میزبانی مسابقات نیازمند رعایت مقررات و ایجاد نظم ویژه ای دارد که استفاده از لباس متحد الشکل و داشتن بیمه ورزشی از مهمترین آنهاست که از دست اندرکاران هیات درخواست می کنم در اجرای آن نهایت دقت را داشته باشند.

رییس هیات بیلیارد، بولینگ و پالس آذربایجان غربی هم در این جلسه گفت: یکی از مشکلات هیات بیلیارد، عدم وجود کارت بیمه پزشکی ورزشی توسط ورزشکارانی است که در باشگاه های خصوصی فعالیت دارند و این امر آمار ورزشکاران فعال این هیات را پایین آورده است.

علیرضا رزمجو اظهار کرد: کمبود اعتبارات و نبود دفتر کار مانع اجرای برنامه های با کیفیت برای هیات شده است که امیدواریم اداره کل ورزش و جوانان حمایت لازم را انجام دهد.

وی افزود: ایجاد پایگاه قهرمانی در ورزشگاه غدیر ارومیه و آغاز فعالیت تمرینی ورزشکاران در این پایگاه اقدام بسیار خوبی است که با بهره گیری از آنها در اغلب اوقات مسابقات منطقه ای کشور و داخلی استانی را برگزار می کنیم.

وی اجرای طرح استعدادیابی برای دو رده سنی زیر 12 و 15 سال را از دیگر برنامه های سال جاری هیات بیلیارد استان عنوان کرد.

رزمجو گفت: فدراسیون بیلیارد لیگ کشوری ندارد و هیات بیلیارد استان مجبور است لیگ خود را در سطح استانی برگزار کند.

هیات بیلیارد ، بولینگ و پالس آذربایجان غربی با 72 ورزشکار بیمه شده در سطح استان فعالیت می کند.

حضور آیسان ملک آرا در عضویت تیم ملی ایران و اعزام به مسابقات آسیایی کره جنوبی از دست آوردهای این رشته در استان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز