برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان دولت در ۷ رشته ورزشی

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۱۹:۱۵:۳۸
کد خبر: ۳۰۵۹۸۳
برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان دولت در ۷ رشته ورزشی
رئیس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان از برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان دستگاه های اجرایی استان تحت عنوان گرامیداشت هفته دولت خبر داد.
به گزارش برنا آذربایجان غربی المپیاد ورزشی کارکنان دستگاه های اجرایی استان برای نخستین بار در 7 رشته ورزشی و در دو بخش آقایان و بانوان تحت عنوان گرامیداشت هفته دولت برگزار خواهد شد.
دکتر اکرم مهدی زاده رئیس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان در این خصوص گفت: در راستای توسعه و تعمیم نشاط و شادابی عمومی و ایجاد سلامت جسمی و روحی و نیز فضایی آکنده از مشارکت گروهی و رقابت، برای نخستین بار المپیاد ورزشی کارکنان دولت از 16 شهریورماه در ارومیه برگزار خواهد شد.
مهدی زاده همچنین افزود: این المپیاد با حضور و مشارکت تمامی دستگاه های اجرایی استان در رشته های ورزشی فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، شنا و آمادگی جسمانی آقایان و نیز شنا، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، طناب کشی و طناب زنی بانوان برگزار می گردد.
رئیس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان همچنین گفت: با تدابیر دکتر چمن گلی مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان این نخستین باریست که مسابقاتی تحت این نام و بشکلی گسترده و منسجم برگزار خواهد شد.
وی گفت: تاکنون سه جلسه هم اندیشی با حضور نمایندگان و رابطین ورزشی دستگاه های اجرایی استان به میزبانی اداره کل برگزار گردیده که جلسه دوم با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و مشاور وزیر و رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت ورزش و جوانان برگزار گردید.
اکرم مهدی زاده ادامه داد: شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در این مسابقات علاوه بر اینکه از طریق مکاتبه با دستگاه های اجرایی اطلاع رسانی خواهد شد، از طریق بخش قوانین و دستورالعمل های پایگاه خبری ورزش و جوانان استان به آدرس: www.sport-ag.ir  نیز قابل دریافت می باشد.
دکتر مهدی زاده در خاتمه افزود: علاوه بر این المپیاد، همایش کوه روی کارکنان دولت در 30 مرداد ماه و همایش دوچرخه سواری عمومی دستگاه های اجرایی استان نیز همزمان با 26 مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش برگزار خواهد شد.
نظر شما