معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی

۹۰۰۰ کنتور هوشمند بر روی چاه های کشاورزی نصب می شود

۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۰۹:۳۹:۲۱
کد خبر: ۳۰۶۹۸۶
۹۰۰۰ کنتور هوشمند بر روی چاه های کشاورزی نصب می شود
معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی از نصب کنتور هوشمند بر روی 9 هزار چاه عمیق در آذربایجان غربی خبر داد.

افشین امیرپور دیلمی اظهار داشت: شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی به موازات سایر ادارات و نهادهای ذی‌ربط در راستای احیای دریچه ارومیه از تمام توان بهره می‌گیرد.

وی با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته در این زمینه، تصریح کرد: اعتبار سال گذشته دریاچه ارومیه 106 میلیارد  340 میلیون تومان بود که از این میزان 49 میلیارد تومان برای پروژه‌های بخش آب اختصاص یافته بود.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی پروژه‌های تعادل بخشی، لایروبی، مرمت و بازسازی تاسیسات آبی در دست بهره‌برداری، مطالعات ساختمان اصلی شبکه زرینه رود، تکمیل سد سیلوه و کانال انتقال آب جلدیان را از پروژه‌های در دست اجرای این شهرستان اعلام کرد.

این مسئول با بیان اینکه به منظور دسترسی به میزان آب مصرفی بخش کشاورزی از طریق چه‌ای عمیق، تا پایان امسال شاهد نصب کنتور هوشمند بر روی 9 هزار دستگاه چاه خواهیم بود، افزود: این طرح از ماه آینده در آذربایجان غربی آغاز خواهد شد.

دیلمی با بیان اینکه در این خصوص 80 اکیپ گشت و بازرسی نیز در استان فعال شد است، اعلام کرد: این اکیپ‌ها نسبت به شناسایی حفر چاه‌های جدید و شناسایی چاه‌های فاقد مجوز اقدام خواهند کرد.

وی با اشاره به عملکرد اکیپ‌های گشت و بازرسی این شرکت، خاطرنشان کرد: اکیپ‌های گشت و بازرسی طی یک هفته 35 چاه فاقد مجوز را مورد شناسایی قرار داده است و این روند همچنان ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز