مسابقات بین المللی جایزه بزرگ کاراته ارومیه از روز پنج شنبه آغاز می شود

۱۳۹۴/۰۵/۲۸ - ۰۹:۰۳:۲۷
کد خبر: ۳۰۹۳۸۴
مسابقات بین المللی جایزه بزرگ کاراته ارومیه از روز پنج شنبه آغاز می شود
یازدهمین دوره مسابقات جام کاراته بین المللی جایزه بزرگ با حضور قهرمانان اروپایی در ارومیه برگزار می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، عبداله چمن گلی رئیس ورزش و جوانان آذربایجان غربی درنشست خبری مسابقات کاراته جام جایزه بزرگ ارومیه  با اشاره به میزبانی ارومیه برای اولین بار در این رشته افزود : من هدفی دارم و آنرا دنبال می کنم و اگر نقطه ضعفی در من و عملکرد سازمانم بود آنرا بازگو کنید.

رئیس ورزش و جوانان آذربایجان غربی به وجود پتانسیل خوبی در ورزشکاران استان بدلیل نبود بارور کننده نمیتوانند استعدادهای خود را بروز کنند..

وی همچنین سعادت استاندار آذربایجان غربی را فردی عاشق ورزش دانست که پشتیبان تمام برنامه های توسعه ورزش در استان است .

چمن گلی در پایان گفت بزودی از آنچه در بخش عمرانی و ورزشی استان می گذرد در نشستی به اصحاب رسانه ارائه خواهم داد زیرا خبرنگاران نشان دهنده راه برای ادامه مسیر اداره ورزش و جوانان هستند..

قربان احمدی عضو هیئت رئیسه سبک شوتوکان کشور برگزاری اولین دوره مسابقات با این کیفیت برای اولین در استان را مدیون کمک های دکتر چمن گلی و تلاش های آقای سلیمی است .

وی گفت : فرانسه برای اولین بار بعنوان قطب این رشته آنهم در شهر ارومیه در مسابقات شرکت کرده است که به همین دلیل با توجه به حساسیت مسابقات رسانه ملی از طریق شبکه 3 و شبکه ورزش این مسابقات را پوشش خواهد داد.

احمدی هدف از برگزاری مسابقات را تقویت وحدت و دوستی بین قدرت های کاراته جهان ، معرفی شهر ارومیه بعنوان برندینگ جهانی در عرصه ورزش ، ثبت کاپ ارومیه در سایت فدراسیون جهانی ، نمایش ظرفیت های فرهنگی ، تاریخی و گردشگری ارومیه ، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین جوانان ، نشان دادن امنیت منطقه در سطح جهان توسط ورزش ، کمک به توانمندسازی و چابکی دستگاه های دولتی و تلاش برای توسعه ورزش قهرمانی و ایجاد انگیزه در بین جوانان نام برد.

جواد سلیمی رئیس هیئت کاراته استان نیز درمورد این مسابقات گفت : با رایزنی های انجام شده در سه ماه گذشته مسابقات را با نام وحدت و دوستی ارومیه بصورت آزمایشی برگزار می کنیم و قرار است در صورت موفقیت آمیز بودن از سال های آینده با ثبت شدن مسابقات در سایت فدراسیون جهانی هرساله مسابقات را برگزار کنیم..

رئیس هیئت کاراته استان در مورد این مسابقات همچنین گفت :  برای نخستین بار در تاریخ 50 ساله کاراته در کشور جوایزی به ارزش 30000 دلار برای مسابقات در نظر گرفته شده است .

وی همچنین به حضور رئیس کمیته داوران ترکیه و آذربایجان ، حضور بیش از 30 داور بین المللی، بیش از 300 شرکت کننده و 200 همراه اشاره کرد و گفت مسابقات در 6 رده کومیته و کاتا نوجوانان و جوانان ، بزرگسالان و و کاتا و کومیته تیمی در بزرگسالان برگزار میشود.

یازدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی جایزه بزرگ با حضور 8 تیم فرانسه ، ترکیه ، آذربایجان ، عراق ، افغانستان ، پاکستان ، کویت و تیم ملی ایران روزهای پنج شنبه و جمعه 29 و 30 مرداد در سالن 6000 نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز