علی میری در ترکیب آسیایی تیم ملی وزنه برداری قرار گرفت

۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۱:۲۸
کد خبر: ۳۱۰۲۹۵
علی میری در ترکیب آسیایی تیم ملی وزنه برداری قرار گرفت
علی میری وزنه بردار ارومیه ای نایب قهرمان جهان دسته 77 کیلوگرم در ترکیب اعزامی تیم ملی کشورمان به مسابقات آسیایی تایلند قرار گرفت.

به گزارش برنا آذربایجان غربی نایب رییس هیات وزنه برداری آذربایجان غربی در این خصوص گفت: علی میری پس از کسب مقام نایب قهرمانی جوانان جهان در لهستان ، آماده حضوری شایسته در مسابقات آسیایی شده و با جلب اطمینان سرمربی تیم ملی در ترکیب هشت نفره تیم ملی بزرگسالان قرار گرفته است.

رضا عبدی اظهار کرد: این ورزشکار موفق شد پس از یک دهه ، افتخار مدال آوری در دسته 77 کیلوگرم را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد و هنوز در آغاز راه است و زمان کافی برای کسب موفقیت های بیشتر را در اختیار دارد.
وی ادامه داد: میری زحمات زیادی برای رسیدن به این مرحله از آمادگی متحمل شده ضمن اینکه هیات استان نیز با تمام توان در حفظ آمادگی روحی و جسمی این ملی پوش تلاش داشته است.
در فاصله دو هفته تا آغاز مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا در پوکت تایلند ، حسین توکلی سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان با اعلام اسامی هشت وزنه بردار ترکیب نهایی تیم ملی کشور را برای حضور در این رقابتها اعلام کرده است.
مجید عسکری دسته 62 کیلوگرم ، جابر بهروزی و سجاد بهروزی دسته 69 کیلوگرم ، علی میری دسته 77 کیلوگرم ، امیر حقوقی دسته 85 کیلوگرم ، علی هاشمی دسته 94 کیلوگرم ، مصطفی رجایی دسته 105 کیلوگرم و بهادر مولایی دسته 105+ کیلوگرم وزنه برداران اعزامی به مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا هستند.
به این ترتیب از جمع نفرات حاضر در اردوی تیم ملی ، رسول تقیان ، کیانوش رستمی ، سعید محمدپور ، سهراب مرادی ، نواب نصیرشلال و بهداد سلیمی از فهرست آسیایی تیم ملی کنار ماندند تا با قدرت برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده شوند.
مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا در روزهای 13 تا 20 شهریور ماه در شهر پوکت تایلند برگزار می شود.
علی میری خرداد ماه امسال در رقابتهای وزنه برداری جوانان جهان در لهستان موفق به کسب مدال نقره یک ضرب ، طلای دو ضرب و نقره مجموع دو حرکت شد و با ثبت رکورد 332 کیلوگرم بر سکوی نایب قهرمانی دسته 77 کیلوگرم جوانان جهان ایستاد.
پس از کیانوش رستمی که در دسته 77 کیلوگرم جوانان عنوان قهرمانی جهان را در اختیار داشت ، علی میری تنها وزنه برداری است که توانسته در این دسته پس از سالها وزنه برداری کشورمان را صاحب مدالهای ارزشمند جهانی کند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز