هفته فرهنگ و هنر تکاب در پایتخت آغاز به کار کرد

۱۳۹۴/۰۶/۰۷ - ۲۰:۱۹:۰۱
کد خبر: ۳۱۲۵۰۶
هفته فرهنگ و هنر تکاب در پایتخت آغاز به کار کرد
هفته فرهنگ و هنر تکاب صبح امروز با حضور معاون آفرینش فرهنگسرای ابن سینا و معاون شهرداری منطفه دو پایتخت آغاز به کار کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، در این هفته فرهنگی که قرار است تا۱۲ شهریور ادامه پیداکند با سخنرانی آقای گوهرزاد شروع شد.

هعاون شهردار منطقه دو تهران آقای گوهر زاد : ضمن تبریک به مناسبت هفته فرهنگ و هنر تکاب گفت خیلی خوشحالیم که فرهنگسرای ابن سینا میزبان شهری هست که این همه هنر دارد و تا این حد گمنام مانده وی ضمن تمجید از فرش تکاب جاذبه های تاریخی و طبیعی این شهر را در ایران بی نظیر دانستند و ابراز ا میدواری کردند که امیدوارم پایتخت میزبان بهتری برای معرفی آنها باشد در ادامه دبیر این همایش ضمن تبریک و خوش آمدگویی به مهمانان گفت امیدوارم که این هفته بتوانیم شهرمان تکاب را به مردم پایتخت معرفی کنیم تا گردشگران و سرمایه گذاران جذب این شهر بشوند وی در ادامه افزود امیدوارم این هفته بتوانیم نخبه های تکابی را جمع کنیم و بتوانیم با کمک آنها در این سال انجمن تکابی های مقیم پایتخت را تشکیل داده و برای رفع فقر و محرومیت این شهر تلاش کنیم در ادامه دو چهرماندگار کشوری استاد یثربی و استاد انوری در مورد شهر تکاب و تمدن تخت سلیمان سخنرانی کردند . در میان برنامه های این همایش موسیقی آذری و کردی نیز اجرا شد و در بخش جانبی نیز نمایشگاه هنرمندان تکابی توسطاستاد انوری و آقای حریری رئس فرهنگسرا افتتاح شد . در بخش غرفه نیز نان محلی،عسل ،فرش تکاب و‌غذای محلی و صنایع دستی و همچنین برشور و‌کلیپ های از جاذبه های تکاب عرضه شده است .لازم به ذکر است که هفته فرهنگی تکاب همه روزه از ساعت ۱۸تا ۲۲با اجرای برنامه های متنوعی همچون برنامه های سخنرانی و معرفی تکاب در فرهنگسرای ابن سینا برگزار می شود و بخش عرضه مواد غذایی و آثار هنری آن از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲باز می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز