فرماندار ارومیه

هیچ مجوزی برای «آب بازی» در ارومیه اخذ نشده است

۱۳۹۴/۰۶/۱۲ - ۰۹:۴۳:۰۹
کد خبر: ۳۱۴۰۷۸
هیچ مجوزی برای «آب بازی» در ارومیه اخذ نشده است
حسن خانی فرماندار ارومیه گفت : برنامه آب بازی اعلام شده در شبکه های مجازی هیچ گونه وجاهت قانونی ندارد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ،عباس حسن خانی  اظهار کرد: برگزاری هر برنامه ای در فضای باز شهری باید با دریافت مجوزهای لازم از مبادی ذیربط باشد؛ حال اینکه هیچ مجوزی از دستگاه های شهرستانی برای برگزاری «آب بازی» در ارومیه اخذ نشده و به همین دلیل چنین اقدامی غیرقانونی است.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت رخ دادن بداخلاقی های احتمالی در برنامه آب بازی چه برخوردی با برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در این برنامه خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه مجوزهای لازم برای اجرای این برنامه اخذ نشده به طور یقین در صورت اجرای برنامه و بروز بی بند و باری برخوردهای قانونی از سوی نیروهای انتظامی انجام می شود و عواقب کار نیز بر عهده برگزارکنندگان خواهد بود.

فرماندار ارومیه، ضمن اعلام بی اطلاعی از اینکه چه کسانی بانی برگزاری این برنامه هستند، بیان کرد: برنامه اعلام شده در شبکه های مجازی هیچ گونه وجاهت قانونی ندارد.

لازم به ذکر است؛ بر اساس اعلام برخی افراد معلوم الحال در شبکه های مجازی، قرار است روز جمعه 13 شهریورماه برنامه ای با عنوان «آب بازی» با محوریت اعتراض به خشکی دریاچه ارومیه در محوطه پارک گوللرباغی(دانشجو) ارومیه برگزار شود.

 

 

نظر شما