استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد:

سرمایه گذاری عامل مهم ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و توسعه صادرات غیرنفتی است

۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۴:۳۱:۲۴
کد خبر: ۳۱۶۱۲۴
سرمایه گذاری عامل مهم ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و توسعه صادرات غیرنفتی است
استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: فرآهم سازی زمینه های مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سالجاری از وظایف اساسی مدیران و مسئولان استانی می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری آذربایجان‌غربی، مهندس سعادت در دومین نشست مشورتی بخشداران استان با اشاره به برگزاری انتخابات سالجاری گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس، برخی گروههای سیاسی و اشخاص علاقمند به حضور در صحنه هستند که ما نیز بعنوان مجریان انتخابات از این حضور استقبال می‌کنیم و تمام تلاش خود را برای تجهیز و مشارکت مردم در انتخابات فراهم می‌کنیم؛ اما آنچه که حائز اهمیت است این است که به هیچ وجه نباید اجازه دهیم برخی جریان ها و گروهها به بهانه انتخابات، فضای عمومی و افکار عمومی جامعه را مخدوش کنند.

 وی افزود: در انتخابات صرفا به وظیفه قانونی‌مان عمل خواهیم کرد و برای مشارکت حداکثری مردم تمامی تلاش خود را انجام خواهیم داد.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: برای ما بعنوان مجریان انتخابات، آنچه که اولویت دارد و نصب العین است اجرای دقیق قوانین است لذا گروه سیاسی و مخالف و موافق برای ما مفهومی ندارد و از همه گروهها و افراد که در چهارچوب قوانین وارد صحنه انتخابات می شوند استقبال می‌کنیم.

وی، تعامل با کاندیداها و نمایندگان و اجتناب از هرگونه غرض ورزی و یا مهرورزی شخصی نسبت به آنها را مورد تاکید قرار داد و افزود: ما صرفا به وظیفه قانونی مان در قبال انتخابات عمل خواهیم کرد و سعی خواهیم کرد عرصه را برای مشارکت پرشور و گسترده مردم که امروز پس از گذشت سی و شش سال از عمر پربرکت انقلاب، خودشان قدرت تشخیص خوبی پیدا کرده اند و آمادگی انتخاب افراد اصلاح و شایسته را دارند فراهم کنیم.

استاندار آذربایجان غربی، قانونگرایی و رعایت و اجرای قانون را از اصول اولیه حقوق شهروندی و زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه دانست و خاطرنشان کرد: حقوق شهروندی برای همه یکسان است و ما موظفیم به این حقوق پای‌بند باشیم؛ چرا که تفسیر به رای و عدم پای‌بندی به حقوق شهرندی، منجر به خروج از قواره‌های قانونی و نقض حقوق انسانی خواهد شد.

سعادت در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به بخشداران استان گفت: از بخشداران استان انتظار می رود در اجرای این انتخابات بی طرفانه عمل کنند، زیرا این عمل مکانیسمی برای مشارکت مردم در اداره امور است و بی تردید هر جا که مردم پای کار بیایند و وارد میدان شوند، نتیجه موفقیت‌آمیزی بدنبال خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر فرآهم سازی زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال افزود: سرمایه گذاری عامل مهم ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و توسعه صادرات غیرنفتی است و باید همه ما برای این امر تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: اشتغالزایی، ایجاد رونق اقتصادی و توسعه صادرات غیرنفتی سه راهبرد اصلی مسوولان آذربایجان غربی در سال جاری است و باید همه ما در این راستا اهتمام داشته باشیم.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین موارد در جذب سرمایه گذار، ایجاد محیط امن سرمایه گذاری است که در این خصوص نیز ما مسوولان وظیفه داریم و باید به وظایف خود به بهترین شکل ممکن عمل کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز