در نشست خبری سومین سال فعالیت شورای چهارم اسلامی شهر ارومیه

علیزاده امامزاده : طرح نامگذاری ، نام های قدیمی و اصیل در مناطق مختلف ارومیه ادامه دارد

۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۸:۰۹:۳۲
کد خبر: ۳۱۶۷۰۹
علیزاده امامزاده : طرح نامگذاری ، نام های قدیمی و اصیل در مناطق مختلف ارومیه ادامه دارد
در آغاز سومین سال فعالیت چهارمین شورای اسلامی شهر ارومیه محمد رضا علیزاده امامزاده به ادامه طرح نامگذاری نام های اصیل و قدیمی ارومیه تاکید کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، محمد رضت علیزاده امامزاده رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر ارومیه گفت : با تشکیل جلسات در  کمیسیون فرهنگی شورای شهر سعی داریم نام های اصیل و قدیمی محلات مختلف ارومیه را احیا کنیم ضمن اینکه در آخرین جلسه امسال 3 نام اصیل حسام الدین چلبی ، شیخ صفی الدین اورموی و دده کاتب برای مطالعه مصوب شده است.

وی افزود : همچنین بنا داریم کمیته نام گذاری برای هر منطقه اختصاص دهیم تا بر پیشبرد احیای نام های قدیمی تسریع ببخشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر در مورد مسئله طلاق و برنامه های فرهنگی برای مقابله با این اتفاق شوم گفت : دو ساختی شدن جامعه یکی از دلایل اصلی افزایش طلاق در جامعه است . در زمان های قدیم در خانواده مرد بعنوان مدیر و زن خانواده بعنوان ناظم محسوب می شدند ولی در جوامع کنونی هم زن و هم مرد و حتی فرزندان تبدیل به مدیر شده اند ، از طرفی اختلاف سنی و تفاوت در تحصیلات بیش از پیش بر دو ساختی بودن خانواده تاثیر گذاشته لذا شهرداری و شورای شهر تلاش دارد برای هرکدام از پروژه ها علاوه بر تصویب طرح فرهنگی ، با افزایش پروژه های عمرانی زمینه اشتغال طیف وسیعی از جوانان را ایجاد و یکی از مشکلات و دغدغه های خانواده ها را کاهش دهد.

در آغاز سومین سال فعالیت چهارمین شورای اسلامی شهر ارومیه ، اعضای شورای شهر بهمراه محمد حضرت پور شهردار ارومیه به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند

نظر شما