گلایه استاندار آذربایجان غربی از فرهنگ نامطلوب رانندگی

۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۷:۳۵:۰۰
کد خبر: ۳۱۸۶۳۴
گلایه استاندار آذربایجان غربی از فرهنگ نامطلوب رانندگی
استاندار آذربایجان غربی، فرهنگ رانندگی در سراسر استان را نامطلوب ارزیابی کرد .

به گزارش برنا آذربایجان غربی ،  "قربانعلی سعادت " استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای ترافیک و ایمنی راه های استان آذربایجان غربی اظهار کرد: اگر چه راهکارهایی در زمینه کاهش تصادفات وجود دارد ولی این راهکارها بازدارنده نبوده است.

وی ادامه داد: با وجود آگاهی از عواقب بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی، رعایت نکردن نکات قانونی و ایمنی در استان تداوم دارد.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه همه دست اندرکاران در این زمینه مسوولیت سنگینی بر عهده داشته و باید پاسخگو باشند، گفت: از نظر تکلیف شرعی، کشته شدن انسانها مساله ای بسیار مهم است که توجهی به این موضوع نمی شود.

سعادت افزود: باید هر مسئولی در حیطه کاری خود بتواند فرهنگ راهنمایی و رانندگی مطلوب را در جامعه نهادینه کرده و بسط دهد.

استاندار آذربایجان غربی، کنترل الکترونیکی را مهم و کارساز عنوان کرد و گفت: حضور نیروهای پلیس در جاده ها در ایام نوروز به کاهش تصادفات منجر شد که این امر در ایام مختلف سال تداوم  یابد. 

وی خاطرنشان کرد: گزارش ها بیانگر این است که سالانه برای تعریض جاده ها اعتبارات هنگفتی هزینه می شود ولی نتیجه مطلوبی در کاهش تصادفات حاصل نمی شود.

سعادت، خود کنترلی مردم را از عوامل مهم کاهش تصادفات ذکر کرد و گفت: باید با توجه به کمبود اعتبارات با مدیریت بدون پول، موثرترین راه و دقیق ترین اقدامات را انجام دهیم تا در کنار کنترل جاده ها، نجات جان شهروندان از طریق ایمن سازی فیزیکی جاده ها انجام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز