دهکده سلامت در شهر ارومیه ایجاد خواهد شد

۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۶:۴۰:۰۵
کد خبر: ۳۲۷۲۸۹
دهکده سلامت در شهر ارومیه ایجاد خواهد شد
نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت : احیای دریاچه ارومیه می تواند اهمیت بسزایی در جذب گردشگر و توریست داشته باشد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ،حسین بخشایشی با بیان این که ایجاد بستر مناسب برای ورود صنعت گردشگر و جذب سرمایه گذاری برای شهر امری ضروری است، افزود: یکی از اقدامات موثر دوره چهارم شورا ایجاد کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه و نیز معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری بود که بستر مناسب جهت هماهنگی های لازم و تبیین سیاست های جامع برای جذب سرمایه گذار و ایجاد فضای گردشگر در شهر ارومیه می باشد.

وی اظهارکرد: با توجه به مرز مشترک استان آذربایجان غربی با 4 کشور و علیرغم اینکه در طول جنگ تحمیلی که به عنوان تهدید برای این استان به حساب می آمد ، با همت مسئولین و توافقات انجام شده به فرصت تبدیل شده و باید با تمام توان از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم .

وی در ادامه برنامه های شورای اسلامی شهردر سال جاری را این گونه عنوان کرد و گفت : این برنامه ها شامل احداث دهکده ی المپیک و دهکده ی سلامت با همکاری و مشارکت مردم ، مطالعات اجرایی احداث تراموا برای اولین بار در کشور با مشارکت شرکت آلمانی و سرمایه گذار خارجی است.

بخشایشی با اشاره به عملیات اجرایی تراموا، بیان کرد: اجرای مسیرتراموا به طول 10کیلومتر از ترمینال شهرستان شروع وبا گذر از مسیر امام خمینی (ره)، شهیدامینی، شهید مدرس، تاسه راه ایثار درفاز اول این طرح به اتمام می رسد.

وی گفت: فازدوم این طرح نیز از پنجراه به فرهنگیان، فازسوم نیز از شهرک بهداری شروع می شود که این پروژه مهم طی عرض 2سال تکمیل می شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه شهرداری باسرمایه گذاری بخش خصوصی اقدام به احداث شهربازی مدرن در دهکده ی ساحلی چی چست می کند، بیان کرد: دراین طرح علاوه برشهربازی ، آموزش خلبانی،لجن درمانی ، مجتمع تجاری رفاهی نیز دایر می شود.

وی اواخرسال 94 و اوایل 95 را بهترین سال برای شهر ارومیه تلقی کرد و افزود: اجرای پروژه های عظیم تقاطع غیر همسطح آذربایجان به توسعه و پیشرفت روز افزون شهر ارومیه کمک شایانی خواهد کرد و درسال 96 برکات اجرای این پروژه ها نمود خواهد یافت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز