دیدار دوستانه فوتسال ایران و روسیه با برد ۳ بر یک ایران به پایان رسید

۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۸:۴۲:۳۳
کد خبر: ۳۲۸۲۰۸
دیدار دوستانه فوتسال ایران و روسیه با برد ۳ بر یک ایران به پایان رسید
تیم ملی فوتسال کشورمان در دیداری دوستانه در ارومیه با نتیجه 3 بر یک روسیه را شکست داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، در سالن 6000 نفری غدیر ارومیه که امروز یکی از کم تماشاگرترین روزهای خود را داشت تیم ملی فوتسال کشورمان موفق شد با نتیجه 3 بر یک تیم ملی روسیه را شکست دهد.

در این مسابقه درگیرانه سپهر محمدی ، محمد طاهری ، حسین طیبی ، علی اصغر حسن زاده و حمید احمدی ترکیب اولیه ایران را تشکیل می دادند و تیم روسیه با ترکیب سرگی اسملزین ، سرگی سرگئیوف ، دنیل کوموتوزوف ، الکساندر فیکین و رامولو نوشره پای به زمین گذاشت.

برخلاف انتظار و با توجه به گذشت تنها ده روز از انتخاب مربی جدید تیم ملی ، حسین طیبی در ثانیه 97 گل نخست بازی را بثمر رساند و لحظاتی بعد در دقیقه 4 حمید احمدی نتیجه بازی را 2 بر صفر کرد.

در ادامه و در دقیقه 8 رامولو نوشره گل نخست میهمان را بثمر رساند تا در نهایت نیمه اول با نتیجه 2 بر یک بسود ایران به پایان برسد.

در نیمه دوم و در حالی که دو تیم درگیرانه ولی با همان نتیجه بازی را پی می گرفتند روس ها 5 دقیقه پایانی را با سیستم 5-0 سراپا حمله ور بودند علی اصغر حسن زاده از زمین خودی با یک ضربه دقیق تیر خلاص را در دقیقه 39 زد تا در پایان تیم ملی ایران در نخستین بازی با هدایت ناظم الشریعه 3 بر یک تیم قدرتمند روسیه را شکست دهد.

داور مسابقه ،  یوری نیولوف به 5 بازیکن از دو تیم کارت زرد نشان داد.

این دو تیم فردا دومین دیدار دوستانه را برگزار خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز