سرمربیان و کاپیتان های ایران و روسیه بعد از دیدار دوستانه فوتسال چه گفتند

۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۱:۱۹
کد خبر: ۳۲۸۲۱۶
سرمربیان و کاپیتان های ایران و روسیه بعد از دیدار دوستانه فوتسال چه گفتند
نشست مطبوعاتی سر مربیان تیم های ملی فوتسال ایران و روسیه برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، سرگی اسکوروویچ سرمربی تیم ملی فوتسال روسیه پس از شکست برابر تیم ملی ایران گفت : ایران یکی از قدرت های فوتسال جهان است و ما برابر این تیم قدرتمند عملکرد قابل قبولی داشتیم.

وی افزود : تیم ایران یک تیم تکنیکی است و ما گرچه نیمه اول را با شکست به رختکن رفتیم ولی در نیمه دوم این شانس را داشتیم که بازی را به تساوی بکشانیم ولی بثمر رسیدن گل سوم ایران برنامه ها و سیستم ما را بهم ریخت ضمن اینکه تیمی که گل نمی زند و از موقعیت های خود استفاده نمی کند محکوم به شکست است.

سرمربی روسیه تصریح کرد : تیمی که در رنکینگ جهانی در رتبه ششم است مورد احترام و بازی تدارکاتی با چنین تیمی ارزشمند است همچنان که ایران تیمی سرشار از بازیکنان تکنیکی و تاکتیکی است. خوشحالیم برابر چنین تیم قدرتمندی رودررو شدیم.

اسکوروویچ در مورد میزبانی ارومیه گفت : ارومیه شهری زیباست که مردمانش میهمان نواز و خونگرم هستند و خوشحالم این بازی در چنین شهر زیبایی برگزار شد.

نیکولای پرورزف کاپیتان روسیه هم در مورد بازی گفت : هدف ما از این بازی ، برد بود و از همین ابتدا محکم و جدی پای به زمین گذاشتیم ، من این برد را به تیم ایران تبریک می گویم.

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی ایران هم در گفتگوی بعد از بازی گفت : بازی با روسیه که تیم سوم رنکینگ است یک موقعیت عالی برای آماده سازی بود و خوشحالم گام اول را بسیار دلچسب برداشتیم.

وی افزود : من با قول حمایت سرمربیگری تیم ملی را قبول کردم و در طی این 10 رور از لحاظ فکری با بازیکنان کار کردم و خوشحالم توانستیم با کمترین تمرین نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد : نظری دروازه بانی سطح بالاست و من او را به تیم برای این دو مسابقه دعوت کردم ولی پس از صحبت با من و اعلام دلایلش به او بابت نیامدنش حق دادم ضمن اینکه نیامدن او با ماجرای سید مهدی رحمتی و کارلوس کی روش فرق دارد و من بعنوان سرمربی بر روی حضور نظری در مسابقات آسیایی ازبکستان و دیدارهای دوستانه در ایتالیا حساب باز کردم.

ناظم الشریعه گفت : مشکل ما اینست که با آنکه از لحاظ نرم افزاری و داشتن بازیکنان و استعداد در آسیا برترینیم ولی نبود و پائین بودن سطح سخت افزاری افت کرده ایم و تیم هایی مثل ژاپن و ازبکستان ماه هاست در اردو هستند و تیم ملی ما تنها ده روز است مربی خود را شناخته است من از فدراسیون قول گرفته ام که از فوتسال حمایت ویژه داشته باشند.

وی در پایان افزود : ما نباید اتفاقی روسیه را ببریم بلکه باید عملکرد قابل قبول همیشه برابر روسیه بهترین عملکرد را داشته باشیم. ما توانایی رسیده به سطح بالاتر را داریم ولی باید امکانات بهتر شود ، خوشبختانه اراده این کار وجود دارد.

طیبی کاپیتان تیم ملی هم برد برابر روسیه را همدلی بین بازیکنان اعلام کرد و گفت : امیدوارم بتوانیم با اردوهای مناسب بار دیگر به جایگاه اصلیمان در آسیا بازگردیم.

 

نظر شما