همزمان با مراسم اعلان عزای حسینی شهرداری ارومیه در میدان انقلاب، جامع ترین نرم افزار اندرویدی عاشورایی رونمایی می شود

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۰۷:۲۴:۴۳
کد خبر: ۳۲۸۶۸۵
همزمان با مراسم اعلان عزای حسینی شهرداری ارومیه در میدان انقلاب، جامع ترین نرم افزار اندرویدی عاشورایی رونمایی می شود
برای نخستین بار نرم افزار جامع و پیشرفته عاشورایی مختص گوشی های تلفن همراه اندرویدی توسط شهرداری ارومیه رونمایی می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، این  نرم افزار توسط یک کارشناس نرم افزار بومی و با حمایت شهرداری ارومیه و به دو صورت آفلاین و آنلاین آماده عرضه به شهروندان ارومیه و سراسر کشور است.

حسینیه مجازی شهرداری ارومیه دارای قسمت های مختلفی از جمله زندگینامه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش در واقعه کربلاء، سیر تاریخی از قیام تا شهادت آن حضرت، داستانها و روایت های مستند تاریخی از واقعه عاشورا با ذکر منابع معتبر و مورد تایید مراجع عظام تقلید، رویدادهای بعد از واقعه عاشورا، احادیث و روایات ائمه و بزرکان دین، اشعار شعرای بزرگ اسلام در مورد حادثه عاشورا، متن کامل زیارت عاشورا، نگارخانه عکس های استثنایی و زیبا از کربلای معلی و اماکن متبرکه و عتبات عالیات، کلیپ ها و نماهنگ های متناسب با ایام سوگواری، لینک های مفید تصاویر زنده از اماکن متبرکه و تصاویر 360 درجه پانوراما از این مکانهای مقدس، اخبار و رویدادهای مرتبط، نوحه ها و مراثی مداحان مشهور است.

از ویژگیهای این نرم افزار قابلیت شیر(پخش) از طریق سایت های اینترنتی و شبکه های اجتماعی مجازی و نیز بولوتوث است که در سطح وسیع می تواند در اختیار آحاد شهروندان قرار گیرد.

 نرم افزار اندرویدی حسینیه مجازی یک امکان بی نظیر برای کسانی است که می خواهند از واقعه عظیم عاشورا مطالب و اطلاعات مفید به همراه تصاویر و اخبار مستند تاریخی به دست بیاورند.

شهرداری ارومیه توسط سازمان فرهنگی ورزشی از سال 91 با راه اندازی اولین حسینیه مجازی قابل دریافت در صفحه وب در سطح کشور برای این منظور اقداماتی انجام داد و بعد از سه سال و همزمان با محرم الحرام سال 94 برای نخستین بار در سطح کشور نرم افزار جامع و پیشرفته عاشورایی خود تحت عنوان «حسینیه مجازی» را مورد بهره برداری قرار خواهد داد.

شهردار ارومیه در دیدار با دست اندرکاران تولید این نرم افزار پیشرفته ضمن این اقدام شایسته بر ضرورت حضور موثر متخصصان جنگ نرم و فضای مجازی در عرصه های مختلف بویژه تولیدات فرهنگی فاخر در حوزه دینی و معرفتی اهل بیت علیهم السلام تاکید کرد.

نرم افزار اندروییدی حسینیه مجازی قرار است امروز ظهر همزمان با مراسم اعلان عزای شهرداری ارومیه در میدان انقلاب رسما رونمایی شود.

علاقمندان به دریافت و نصب فایل این نرم افزار می توانند از طریق لینک زیر اقدام نمایند.

 

حسینیه مجازی شهرداری ارومیه

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز