رئیس دانشگاه آزاد خوی:

استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران ۴۵۰جلد کتاب به کتابخانه دانشگاه آزاد خوی کتاب اهدا کرد

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۰۷:۳۹:۲۵
کد خبر: ۳۲۸۶۹۲
استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران ۴۵۰جلد کتاب به کتابخانه دانشگاه آزاد خوی کتاب اهدا کرد
رئیس دانشگاه آزاد خوی گفت: 450 نسخه از کتاب های نفیس کتابخانه شخصی دکتر امامی خویی استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران به کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی اهدا شد.

 به گزارش برنا آذربایجان غربی علیرضا لطفی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: 450 نسخه از کتاب های نفیس کتابخانه شخصی دکتر امامی خویی استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران به کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی اهدا شد.

وی افزود: این کتابهای نفیس که بیشتر در زمینه های علمی ، تاریخی و فرهنگی می باشد،به نوبه خود یکی از مجموعه های بی نظیر بوده و جهت استفاده دانشجویان تحویل کتابخانه مرکزی این دانشگاه گردید.

رئیس دانشگاه آزاد خوی تصریح کرد: دکتر محمد تقی امامی در سال 1318 در خوی متولد شد و اکنون مدرس دانشگاههای شهید بهشتی، تربیت معلم، تربیت مدرس و دانشگاه آلزهرا تهران می باشد.

لطفی خاطر نشان ساخت: از این استاد تاریخ پژوه تاکنون تالیفات زیادی در زمینه تاریخ ایران و عثمانی به چاپ رسیده که می توان به، ترجمه کتاب «نقش ترکان آناطولی در تشکیل و توسعه حکومت صفوی» با همکاری(دکتر احسان اشراقی)،«زنان فرمانروا در دولت های اسلامی»،علویان و بکتاشیان آناطولی»جنبش عرفانی بابا ها در زمان سلاجقه آناطولی و تاریخ عثمانی واشاره نمود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوی در ادامه به مقالات متعددی از استاد امامی که در مجلات، فصلنامه ها، کنگره ها و سمینارهای مختلف ارائه داده است ، اشاره کرد و نمونه هایی از مقالات با موضوع:<نفوذ ایران به آناطولی در زمان ایلخانان، منابع عهد ایلخانان، تدوین نقشه تاریخی ایلخانانو… را نام برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز