مدیرعامل پست آذربایجان غربی

نو آوری و ارتقای کیفیت خدمات از مهم ترین اهداف سرویس های پستی است

۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۰۸:۳۱:۱۲
کد خبر: ۳۳۰۴۰۲
نو آوری و ارتقای کیفیت خدمات از مهم ترین اهداف سرویس های پستی است
مدیر کل پست آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه پست یکی از قدیمی ترین نهاد های کشور محسوب می شود که قدمت آن به دوره هخامنشیان می رسد، گفت: در نیمه نخست سال جاری هفت میلیون و ۸۰۰ هزار محموله پستی در استان وجود داشت.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ،مجید فرخی، مدیر کل پست آذربایجان غربی در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت هفته پست در سالن کنفرانس این اداره برگزار شد، گفت: در حال حاضر 811 دفتر پستی در استان با اراده کل پست همکاری دارند که از این تعداد 530 دفتر روستایی،36 دفتر دولتی پستی و 245 واحد دفاتر پیشخوان دولت می باشند.

وی، با بیان اینکه 12 سازمان در استان با اداره پست قرارداد دارند تا امورات آن ها به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شود، افزود: پست هوشمند و در خدمت مردم شعار امسال هفته پست است.

فرخی خاطر نشان کرد: بر اساس سیاست های جدید در تلاشیم تا از پتانسیل های بخش خصوصی در سرویس های پستی استفاده کنیم و نوآوری و ارتقای کیفیت خدمات از مهم ترین اهداف اداره پست است.

مدیر کل پست آذربایجان غربی اضافه کرد: ساختمان تجزیه و مبادلات پستی منطقه ویژه شمال غرب کشور که در شهرستان ارومیه ساخته می شود دارای 95 درصد پیشرفت فیزیکی است که برای احداث این مجموعه 54 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

این مسئول ادامه داد: بهره برداری از این ساختمان در گسترش ارتباطات پستی ما تاثیر گذار است و چون کل پست ایران با کشور ترکیه و شمال عراق از طریق پست ارومیه انجام می شود با بهره برداری از این مجموعه مبادلات ما راحت تر و سریع تر خواهد بود.

فرخی ادامه داد: در سطح استان 380 پرسنل داریم و 700 نفر نیز در قالب پیمانکاری با اداره پست همکاری دارند و همچنین 135 نفر نامه رسان در ادارات پست ما فعال هستند.

این مسئول، با بیان اینکه 70 درصد از مکاتبات پستی بین دولت و مردم و اداره پست با مردم است، اظهار داشت: فیش های تلفن ثابت و همراه استان توسط اداره پست چاپ و توزیع می شود ولی در خصوص فیش های آب، برق و گاز ما هیچ مسئولیتی نداریم.

وی تصریح کرد: ما در متوسطه سرانه پستی به عدد 6 رسیدیم که امیدواریم تا پایان برنامه پنجم توسعه به هشت برسیم زیرا پست هیچ وقت و در هیچ دوره ای کمرنگ نمی شود و توسعه و پیشرفت فقط موجب تبدیل وضعیت می شود.

مدیر کل پست آذربایجان غربی ، با اشاره به رشد 41 درصدی سرویس خدمات الکترونیک در استان، عنوان کرد: در سطح استان 28 ایستگاه کارت ملی هوشمند راه اندازی شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز