جریمه باشگاه شهرداری ارومیه از سوی فدراسیون والیبال

۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۴:۴۹:۳۸
کد خبر: ۳۳۴۱۹۴
جریمه باشگاه شهرداری ارومیه از سوی فدراسیون والیبال
به دلیل اتفاقات رخ داده در بازی شهرداری ارومیه و بانک سرمایه در لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال رای خود را صادر کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، جلسه فوق العاده کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با حضوراعضاء به تاریخ 5/8/94 به منظور رسیدگی به گزارش ناظر مسابقه بین تیمهای شهرداری ارومیه و بانک سرمایه که در تاریخ 29/7/94 برگزار شده است تشکیل گردید.

یوسفی مدیرعامل باشگاه ارومیه و کردستانچی دبیر هیات والیبال ارومیه درجلسه حضور داشتند. ابتدا گزارش ناظر مسابقه قرائت گردید مفاد این گزارش حکایت از رفتار دور از انتظار برخی تماشاگران منتسب به تیم شهرداری ارومیه داشت که به برخی بازیکنان تیم مقابل توهین نموده اند . قسمتی از فیلم مسابقه مورد بازبینی قرار گرفت . اعضاء کمیته انضباطی هریک نقطه نظرخود را بیان نمودند . اظهارات آقایان یوسفی و کردستانچی به طور کامل استماع گردید . با اعلام ختم رسیدگی پس از بحث و مشورت اعضاء ، کمیته انضباطی به شرح آتی اتخاذ تصمیم نمود .

رای کمیته انضباطی

نظر به اینکه برخی تماشاگران منتسب به تیم شهرداری ارومیه در بازی مورخ 29/7/94 بین تیمهای شهرداری ارومیه و بانک سرمایه بارفتار نامناسب جو ورزشگاه را مورد تاثیر قرار داده اند و برخورد ایشان مغایر با اصول جوانمردی و روحیه ورزشکاری بوده است . بنابراین با اختیارات حاصله از ماده ده آئین نامه انضباطی به ویژه بند 39 آن به تیم شهرداری ارومیه در این خصوص تذکرکتبی داده شد . چنانچه این گونه رفتار ناشایست تکرار گردد تدابیر شدیدتر از جمله محرومیت از حضور تماشاگر در زمین مسابقه اتخاذ خواهد گردید . همچنین باشگاه شهرداری ارومیه مبلغ یک صد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید . لیدرهای این تیم نیز دو جلسه از حضور در سالن مسابقه محروم گردیدند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز