شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در مورد مراسم یوم ا... ۱۳ آبان اطلاعیه صادر کرد

۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۳۵۱۵۱
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در مورد مراسم یوم ا... ۱۳ آبان اطلاعیه صادر کرد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در مورد برگزاری مراسم بزرگداشت یوم ا... 13 آبان اطلاعیه صادر کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم 13 آبان استان به شرح زیر است :

امروز نبرد جمهوری اسلامی با استکبار که با انقلاب آغاز شد و همچنان با قوت ادامه دارد همان نبرد پیغمبران با طواغیت زمان با شیاطین انس و جن است.

مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر قدرتهای مداخله جو و استکباری. (رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی))

یوم ا... 13 آبان یادآور سه واقعه مهم تاریخی و تاریخ ساز ، تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه ، کشتار دانش آموزان درمقابل درب اصلی دانشگاه تهران توسط گارد ارتش ستمشاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که هر سه واقعه در روحیه ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار دارای نقطه مشترک هستند و این روحیه همچنان قوی تر از قبل در آحاد مختلف جامعه ایران وجود داشته و در میان سایر مسلمانان و آزادگان جهان نیز انتشار یافته و مورد پذیرش قرار گرفته است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از عموم مردم شجاع و استکبار ستیز استان آذربایجان غربی دعوت می نماید تا با حضور انقلابی ، حماسی و عاشورایی در تظاهرات روز چهارشنبه 13 آبان خشم مقدس و نفرت خود را متحد و یکپارچه و با شعار رسای ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار اعلام و بار دیگر پیام بلند حضرت امام (ره) را در راه مبارزه با استکبار جهانی فریاد زده و برمواضع انقلابی خود علیه آمریکا و استکبار صحه گذارند.

زمان ، مسیر و محل برگزاری مراسم بزرگداشت بوم الله 13 آبان در شهرستان ها توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هر شهرستان به اطلاع مردم متدین خواهد رسید.

در ارومیه زمان و مراسم راهپیمایی و مجل اجرای مراسم بشرح زیر خواهد بود :

زمان : چهارشنبه 13 آبان ساعت تجمع 9:30 و شروع راهپیمایی بطرف میدان انقلاب ساعت 10 صبح

مکان : محل تجمع امت شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان ارومیه و دانش آموزان مدارس پسرانه تقاطع خیابان امام خمینی (ره) و خیابان عطایی می باشد.

شایان ذکر است جهت ایجاد تسهیلات لازم برای حضور فراگیر و دشمن شکن قشر دانش آموز در این راهپیمایی ، دانش آموزان مدارس دخترانه در محل خیایان امام خمینی (ره) جنب بیمارستان ارتش اجتماع نموده و به طرف میدان انقلاب محل اجرای مراسم راهپیمایی خواهند کرد.

 

نظر شما