مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده

بدون مشارکت مردمی نمی توان به نتایج مطلوب در امور دست یافت

۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۳:۳۰:۵۲
کد خبر: ۳۳۶۸۴۲
بدون مشارکت مردمی نمی توان به نتایج مطلوب در امور دست یافت
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برای تحقق برنامه ها حضور و مشارکت مردمی ضروری بوده و بدون حضور مردم نمی توان به نتایج مطلوبی رسید و گام های اساسی را برداشت.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده صبح امروز در آیین اختتامیه نجمین نشست منطقه ای و کارگاه های آموزشی تقویت همکاری تخصصی شبکه ای سازمان های مردم نهاد و دستگاه های اجرایی حوزه زنان و خانواده شمالغرب کشور در ارومیه گفت : برای بهبود وضعیت جامعه و توانمندی زنان ، دولت با نگاه اعتدال در تلاش برای جلب مشارکت ها در عرصه های مختلف است.

وی افزود : نگاه های بی بدیل امام (ره)در مورد نقش مردم در مشارکت در امور بسیار بی بدیل است که می تواند الگویی خوب در این زمینه باشد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد : سازمان های مردم نهاد در این زمینه بعنوان یکی از مهم ترین راه کارها شناخته شده هستند و این سمن ها نقشی بی بدیل در رفع مشکلات جامعه و کمک به بخش های دولتی که دولت توان به دوش کشیدن تمام معضلات ندارد است.

مولارودی با اشاره به برگزاری منطقه ای و شبکه ای نشست ها هم گفت : مصداق جهانی بیاندیشیم و محلی عمل کنیم و بررسی وضعیت و شناسایی مشکلات و چالش ها این نتیجه را داشته است که برای ترویج همکاری ها نیازمند همکاری های تخصصی ، شبکه ای و اجرای منطقه ای هستیم.

وی اظهار کرد : سمن ها رقیب دولت نیستند و چشم و گوش دولت در جامعه هستندکه اگر شبکه ای و منظم حرکت کنند می توانند به موفقیت های مطلوبی در حوزه های مختلف در جامعه برسند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود : در برنامه ششم توسعه ، آسیب های اجتماعی بعنوان یکی از موضوعات خاص مطرح شده است که باید گام های عملی را با کمک همکاری و مشارکت مردم و تشکل های مردم نهاد برداریم.

نظر شما