طغرایی رئیس کمیته داوران فدراسیون بوکس

میزبانی ارومیه بسیار خوب و فراتر از حد انتظار است

۱۳۹۴/۰۸/۱۷ - ۰۸:۰۸:۴۳
کد خبر: ۳۳۷۴۶۲
میزبانی ارومیه بسیار خوب و فراتر از حد انتظار است
بهرام طغرایی رئیس کمیته داوران فدراسیون بوکس از میزبانی بسیار خوب ارومیه تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، بهرام طغرایی رئیس کمیته داوران فدراسیون بوکس در حاشیه مسابقات بوکس قهرمانی کشور در ارومیه در گفتگو با خبرنگار ما گفت : مسابقات این دوره قهرمانی کشور در سطح بالایی برگزار می شود که ناشی از حساسیت مسابقات و میزبانی خوب ارومیه است.

وی افزود : شهر ارومیه با بضاعت موجود به بهترین شکل ممکن مسابقات را برگزار کرده که شایسته تقدیر و تشکر است.

رئیس کمیته داوران فدراسیون بوکس تصریح کرد : این دوره نسبت به ادوار قبلی از سطح بسیار بالاتری برخوردار است و بوکسورها تمام تلاش خود را برای گرفتن بهترین نتیجه تلاش می کنند که اختلاف بین ملی پوشان با دیگران نزدیک و تقریبا در یک سطح است.

طغرایی به سطح بالای بوکسورهای آذربایجان غربی اشاره و ادامه داد : بوکسورهای میزبان به بهترین شکل ممکن در مسابقات حضور یافته اند و به همراه بوکسورهای استان های لرستان ، تهران ، کرمانشاه ، خوزستان و سیستان و بلوچستان جزو مدعیان قهرمانی مسابقات هستند.

وی گفت : بعد از انتخاب برترین های مسابقات و دعوتشان به تیم ملی اردوهایی تشکیل خواهد شد و سعی خواهیم کرد بهترین ها را برای مسابقات انتخابی المپیک انتخاب کنیم .

رئیس کمیته داوران فدراسیون بوکس افزود : اگر کمی رسانه ها با فدراسیون و مسابقات بوکس همکاری و حمایت کند ما میتوانیم امیدوار باشیم که در آینده ضمن کسب سهمیه المپیک به کسب نتایج خوب امیدوار باشیم. لذا از رسانه ها درخواست حمایت از این رشته را داریم.

طغرایی در مورد داوران مسابقات هم گفت : سطح داوری مسابقات بسیار بالا بوده و ما سعی کردیم برترین داوران کشور را برای مسابقات انتخاب کنیم که 20 تن از بهترین داوران فعال ملی کشور را از بین صدها داور با رنکینگ بالا را انتخاب کرده ایم که 5 داور نیز از استان آذربایجان غربی انتخاب شده است.

وی در مورد وضعیت مالی فدراسیون هم گفت : شرایط مالی فدراسیون چندان رضایت بخش نیست و امیدواریم وزارت ورزش و جوانان توجه ویژه ای به فدراسیون بوکس داشته باشد زیرا که بدلیل عدم پخش مسابقات بوکس کشور هیچ پوشش رسانه ای چه از طریق رسانه های مکتوب و چه صداوسیما از این رشته بعمل نمی آید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز