صحبت های سرمربیان تیم های شهرداری ارومیه و متین ورامین ...

۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۱:۲۹:۲۷
کد خبر: ۳۳۸۷۶۵
صحبت های سرمربیان تیم های شهرداری ارومیه و متین ورامین ...
ترکاشوند و سیدعباسی سرمربی تیم های متین ورامین و شهرداری ارومیه پس از پایان بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، ترکاشوند سرمربی تیم متین ورامین پس از پایان بازی و برد تیمش ضمن تبریک و تشکر از تماشاگران بابت عملکردشان در این بازی گفت :  آنالیز ما از شهرداری ارومیه بخوبی جواب داد و ما توانستیم این تیم را از کار بیاندازیم. 

وی افزود : ما میتوانستیم 3 بر صفر هم به پیروزی برسیم ولی نواسانات بازیکنان ما خیلی زود باعث شد روند بازی تغییر کند و میزبان بازی را به ست پنجم بکشاند. ضمن اینکه عصبانیت بهرام فرید و شریفات نیز مزید بر علت شد.

سرمربی متین در مورد لیگ امسال گفت : با توجه به نزدیکی و فشردگی بازی ها و 5 هفته گذشته شده نمیتوان تیمی خاص را مدعی قهرمانی تشخیص داد و بضاعت متین و عملکردش در نقل و انتقالات هم بستن تیمی با بازیکنان اخلاق گرا بوده که تاکنون در نتیجه گیری موفق عمل کرده است.

ترکاشوند گفت : والیبال ما رشد خوبی داشته و به نظر من حتی مربی ایرانی هم میتواند در تیم ملی موفق باشد ولی حضور بازیکنان بزرگ و آماده ترین بازیکنان چند سال اخیر باعث شده در این برهه مربی خارجی بیشتر مفید باشد.

سید عباسی سرمربی شهرداری نیز گفت : امروز روز خوب تیم نبود و یکی از بدترین عملکردهای شهرداری در طی این مدت را شاهد بودیم از طرفی مصدومیت دو بازیکن اصلی آن هم در یک ست ، باعث شد روحیه بازیکنان دیگر تحت تاثیر قرار بگیرد.

وی افزود : شوک ناشی از مصدومیت بازیکنان و از دست دادن تمرکز باعث شد 2 ست نخست را براحتی واگذار کنیم با این حال این شکست تلنگر خوبی بود که بقیه بازی ها را جدی بگیریم.

سرمربی شهرداری تصریح کرد : لیگ امسال متفاوت تر از قبل برگزار می شود بهمین دلیل نباید خیلی زود مغرور و خود را برنده بدانیم ، شاید بازیکنان ، پیش بینی برد را می کردند و غرور باعث این شکست شده باشد.

سید عباسی در مورد سوال خبرنگاران در مورد عملکرد بازارگرد هم گفت : به نظر من این بازیکن بهترین عملکرد را در بین بازیکنان ما در این بازی داشت و با خبرنگاران در این مورد که وی بازیکن خوبی نیست مخالفم.

نظر شما