کشف ۵۷۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در یک ماه گذشته در آذربایجان غربی

۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۹:۵۶
کد خبر: ۳۴۲۲۰۲
کشف ۵۷۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در یک ماه گذشته در آذربایجان غربی
سرهنگ کریم اکبری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی از کشف و ضبط 575 کیلوگرم انواع مخدر در یکماه گذشته خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، سرهنگ کریم اکبری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در نشست خبری در حضور خبرنگاران گفت : در  یک گذشته بیش از 575 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است که نسبت به سال گذشته افزایشی 100 درصدی داشته است.

وی افزود : از این مقدار 91 کیلوگرم پیش سازهای روانگردان و 32 کیلوگرم شیشه بوده است و در این رابطه شش باند توزیع و پخش شیشه و هروئین ، 676 توزیع کننده و 49 قاچاقچی حرفه ای دستگیر شده اند .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی تصریح کرد : در این مدت همچنین بیش از 8هزار انواع قرص های روانگردان کشف و 41 دستگاه خودرو سبک و سنگین نیز توقیف شده اند.

سرهنگ اکبری در مورد آمار 8 ماه گذشته هم گفت : در مدت هشت ماه گذشته بالغ بر 5هزار و 668کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است ضمن اینکه 80 باند متشکل از 5435 نفر توزیع کننده و 289 نفر قاچاقچی دستگیر شده اند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 17 درصد افزایش از بابت دستگیری داشته ایم.

وی در مورد علل مصرف مواد مخدر افزود :مصرف قرص های ترامادول دروازه ورود به مصرف مواد مخدر بخصوص روانگردان است که مردم بخصوص جوانان باید از مصرف آنها پرهیز کنند. متاسفانه تلاش برای تحمل خستگی ، داشتن کنجکاوی ، شب نشینی ، غرور کاذب ، افزایش تمرکز از جمله دلایلی است که جوانان برای مصرف مخدرها و روانگردان ها دارند که متاسفانه به آن هم دست پیدا نمی کنند.

شایان ذکر است تهیه و توزیع مواد مخدر و پخش در بین جوانان که بدلیل ناآگاهی روی به استفاده از این مواد می کنند باعث متلاشی شدن زندگی ها ، بروز اتفاقات ناخوشایند  می شود که امید است خانواده ها به آن دقت کافی و لازم را داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز