با حکم رئیس بنیاد ملی نخبگان کشور

انتصاب رئیس بنیاد نخبگان استان آذربایجان غربی

۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۱۳:۲۹:۵۷
کد خبر: ۳۵۰۳۵۴
انتصاب رئیس بنیاد نخبگان استان آذربایجان غربی
طی حکمی از سوی رئیس بنیاد ملی نخبگان کشور، رییس بنیاد نخبگان استان‌آذربایجان غربی منصوب شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، مهدی چهل امیرانی با حکم سورنا ستاری رئیس بنیاد ملی نخبگان کشور به سمت رئیس بنیاد نخبگان استان منصوب شد.

در متن حکم آمده است :

«نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی وثمر بخشی نخبگان عزیز در استان آذربایجان غربی و ایجاد و تقویت همفکری و همکاریمیان نخبگان و مسئولان آن استان و با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آنبرخوردارید، جنابعالی را به عنوان رئیس بنیاد نخبگان استان آذربایجان غربی منصوب مینمایم.

شایسته است با اتکال به خداوند متعال در چارچوب اساسنامه بنیاد ملی نخبگان، آییننامه تأسیس و اداره دفتر نخبگان استان و مصوبات هیأت امنای بنیاد و با بهره مندی ازمشاورت نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امور مربوط بهنخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از تلاش های ذی قیمتآنان با استفاده بهینه از توانمندی های گسترده و ارزشمند استان همت گمارید.

بدیهی است استاندار محترم و روسا و مدیران محترم دانشگاه ها و مراکز علمی،فرهنگی و صنعتی استان همکاری شایسته را با جنابعالی مبذول خواهند داشت. توفیقجنابعالی را در انجام این مسئولیت خطیر از خداوند متعال خواستارم»

شایان ذکر است مهدی چهل امیرانی در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز