خشابی رئیس مرکز پژوهشی درمانی امید ارومیه

کمک ها مردمی و خیرین نقش زیادی در تجهیز بیمارستان تخصصی امید دارد

۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۷:۳۶:۰۲
کد خبر: ۳۵۱۶۹۵
کمک ها مردمی و خیرین نقش زیادی در تجهیز بیمارستان تخصصی امید دارد
جواد خشابی رئیس مرکز پژوهشی درمانی امید ارومیه از کمک 360میلیون تومانی مردم به این موسسه در 6 ماه خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، جواد خشابی رئیس مرکز پژوهشی درمانی امید ارومیه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت : بیمارستان تخصصی بیماران سرطانی امید که با کمک خیرین در حال احداث است در سال 95 با ظرفیت اسمی 100 تختخواب به بهره برداری می رسد.

وی افزود : مبلغ 23میلیارد ریال برای تجهیز و 110میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان هزینه شده است که بیشتر این هزینه ها توسط خیرین و مردم تامین شده است.

رئیس مرکز پژوهشی درمانی امید ارومیه تصریح کرد : علاوه بر بخش های بستری ، جراحی ، اتاق عمل ، آزمایشگاه های مجهز برای کمک به راحتی بیماران بخش استراحتگاه نیز بانام سرای امید با ظرفیت 600 نفر در هر ماه راه اندازی شده است تا بیماران بهمراه همراهان خود در آنجا به استراحت بپردازند .

خشابی گفت : برای تجهیز کامل این بیمارستان هفته قبل ، استانداری آذربایجان غربی مبلغ 20میلیارد ریال کمک مالی به این مجموعه پرداخت کرده است ضمن اینکه برای تجهیز کامل بین 200 تا 300میلیارد ریال دیگر نیاز داریم.

وی افزود : بیمارستان خیریه امید مدت 25 سال است که در این شهر به فعالیت می پردازند ضمن اینکه 360میلیون تومان کمک های مردمی بصورت مستقیم در 6 ماه به موسسه ارائه شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز