سعادت با حضور در ستاد انتخابات ارومیه از عملکرد خبرنگاران بابت مخابره اخبار تشکر کرد

۱۳۹۴/۱۰/۰۴ - ۱۱:۰۹:۰۰
کد خبر: ۳۵۳۳۶۹
سعادت با حضور در ستاد انتخابات ارومیه از عملکرد خبرنگاران بابت مخابره اخبار تشکر کرد
سعادت استاندار آذربایجان غربی با حضور در ستاد انتخابات ارومیه از عملکرد خبرنگاران بابت پوشش لحظه به لحظه اخبار انتخابات تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی با حضور در ستاد انتخابات ارومیه ضمن بازدید از روند ثبت نام نامزدها گفت : با باز شدن فضای سیاسی توسط دولت و امکان حضور حداکثری کاندیداها را فراهم کرده است.

وی ضمن قدردانی از  فرمانداران شهرهای مختلف استان بابت همکاری عالی در زمینه برگزاری ثبت نام کاندیداها افزود : روند کار با استقال حداکثری کاندیداها چه در خبرگان رهبری و چه در مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره قبل مواجه شده است به نحوی که فقط در خبرگان رهبری تعداد ثبت نام کننده ها بیش از دو برابر افزایش پیدا کرده است و با باز شدن فضای سیاسی ، امکان حضور حداکثری خانم ها و جوانان فراهم شده است .

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد : فضای عمومی کشور نسبت به گذشته بسیار بهتر و همچنین امید به آینده در بین مردم ایجاد شده است.

سعادت گفت : در دوره قبل در سراسر استان حدود 150 نفر برای حضور در مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده بودند که در این دوره تا این لحظه بیش از 350 نفر نامزد شده اند که بیانگر فضای شادابی است که در جامعه بوجود آمده است.

 

وی افزود : در دوره قبل تنها یک نامزد خانم برای حضور در مجلس در کل استان ثبت نام کرده بود ولی تا این لحظه فقط 14 نفر از حوزه انتخابیه ارومیه و 22 نفر از سراسر استان ثبت نام کرده اند که نشان از مشارکت خوب بانوان جامعه و احساس تکلیف آنها برای تاثیرگزاری در نظام جمهوری اسلامی است.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد : در دوره قبلی سخت گیری های زیادی در مورد بانوان و تشکل های مردم نهاد صورت می گرفت ولی ثبت نام حداکثری بانوان و جوانان نشان می دهد که دولت فضا را برای حضور همه باز کرده و سخت گیری ها نیز بسیار کمتر شده است.

سعادت در مورد برنامه های دولت برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در هفتم اسفد ماه هم گفت : با توجه به سردسیر، کوهستانی و مرزی بودن استان ، شرایط برای برگزاری انتخابات در منطقه مشکل است ولی با تدابیر اتخاذ شده چه به لحاظ امنیتی و چه به لحاظ تدارکات آمادگی برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات را خواهیم داشت.

وی افزود : با تلاش های صورت گرفته ، بدنبال جلوگیری از فضای تخریبی هستیم تا مشارکت مردم هرچه بهتر و بیشتر صورت پذیرد.

استاندار آذربایجان غربی در مورد تشکر و قدردانی اصحاب رسانه از عملکرد فرمانداری و اختصاص فضای ویژه به خبرنگاران تصریح کرد : تلش ستاد انتخابات استان و فرمانداری ارومیه برای هر چه با شکوهتر برگزار شدن ثبت نام کاندیداها بوده ضمن اینکه از عملکد خبرنگاران بابت مخابره لحظه به لحظه خبرهای مروط به ثبت نام کاندیداها نیز باید قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز