فرماندار خوی گفت

غیر از قانون هیچ چیز و اصل دیگری در صلاحیت نامزدها تاثیر نخواهد داشت

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۳:۲۰:۳۲
کد خبر: ۳۵۳۸۱۷
غیر از قانون هیچ چیز و اصل دیگری در صلاحیت نامزدها تاثیر نخواهد داشت
فرماندار خوی گفت: غیر از قانون هیچ چیز و اصل دیگری در صلاحیت نامزدها تاثیر نخواهد داشت

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، حسین سیوانی در گفت و گو با خبرنگاران که در محل ستاد خبری انتخابات شهرستان خوی  انجام گرفت، اظهار کرد: با تلاش های شبانه روزی دست اندرکاران این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، شاهد حضور حداکثری  چهره های مختلف برای ثبت نام این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خوی و چایپاره بودیم.

وی با بیان اینکه در انتخابات مشارکت عملی مردم در آن دیده می شود، تصریح کرد: انتخابات عرصه مهم و حیاتی در تقویت اندیشه های نخبگان برای ساختن جامعه ای آباد و توسعه یافته است.

سیوانی انتخابات را عرصه تجلی و بروز اندیشه نخبگان جامعه اعلام کرده و افزود: انتخابات عرصه جلب و جذب مشارکت مردم به واسطه حضور نمایندگان اقشار، جناح ها و سیلایق مختلف سیاسی و اجتماعی است.

سیوانی ادامه داد: در انتخابات نظر مردم در تصمیم گیری ها دخالت و مشارکت داده می شود.

وی افزود : باید طوری بستر انتخابات فراهم شود که همه سلایق و گروه ها بتوانند امکان حضور در آن را داشته باشند.

سیوانی افزود: از بین  54نفر ثبت نام کننده دو نفرشان از بانوان می باشند و بالای 60 درصد کنندگان از قشر جوانان هستند و جوانترین فرد ثبت نام کننده  30 سال و مسن ترین آن 70 سال سن دارد. 70درصد کاندیداها فوق لیسانس یا معادل آن را داشته و 20درصد دکتری دارند و 4نفر معادل حوزوی دارند.

فرماندار خوی تصریح کرد: 17درصد نامزدها مدرس دانشگاه، 15درصدفرهنگی، 28درصدکارمند، 20درصد شغل آزاد، 12درصدبازنشسته هستند. و نیز جوان ترین کاندیدای حوزه انتخابیه خوی و چاییاره 30سال داشته و مسن ترین 70ساله است.

وی افزود:47 نفر در ستاد انتخاباتی خوی و 9 نفر هم ستاد انتخاباتی وزارت کشور در تهران ثبت نام کرده اند.

سیوانی تصریح کرد: از فردا بررسی صلاحیت های نامزدها بمدت ده روز  شروع می شود و غیر از قانون هیچ چیز و اصل دیگری در صلاحیت نامزدها تاثیر نخواهد داشت .

وی هشدار داد : جرایم انتخاباتی را رصد می کنیم و برای پیشگیری و پیگیری شان شعبه ویژه ای در دادگستری راه اندازی شده است.

فرماندار خوی در بخشی دیگر از سخنان خود با تشکرویژه از اطلاع رسانی خبرنگاران خوی از مرحله ثبت نام نامزدها تصریح کرد: خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و چشم تیزجامعه هستند. شماخبرنگاران با چشم تیزتان همراه با انصاف و با هدف اصلاح امور و هدف قرار دادن خوی به روی ریل توسعه قدم بردارید و به هیچ وجه درصدد تخریب شخصیتی و یا دیدن خطاهای یک مسئول یا شخصی اقدام نکنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز