سیدعباسی سرمربی شهرداری ارومیه

تمرین امروز راضی کننده نبود

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۹:۰۶:۳۴
کد خبر: ۳۵۶۳۹۱
تمرین امروز راضی کننده نبود
سیدعباسی در آستانه بازی با سایپا گفت : امروز نتوانستیم تمرین همیشگی را انجام دهیم

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، جهانگیر سیدعباسی سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در آستانه بازی با سایپا در گفتگو با خبرنگاران گفت : تمرین امروز تیم تنها با 70 درصد توان انجام شد و نتوانستیم آن چیزی که مدنظرمان بود انجام دهیم.

وی افزود : در 2 بازی آخری که انجام دادیم از لحاظ سیستم بازی بسیار راضی کننده بوده ایم و امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد. ضمن اینکه بنا داریم بازی به بازی پیش برویم و به خواسته هایمان دست یابیم.

سرمربی شهرداری ارومیه در مورد حضور کشاورزی بجای فیاضی تصریح کرد :هر بازیکن ویژگی های خاص خود را دارد و آرش کشاورزی بهترین گزینه ای بود که میتوانستیم از بین بازیکنان آزاد در این پست جذب کنیم و به نظرم او میتواند برای تیم مفید باشد ، گرچه او در ابتدای حضور در ارومیه آمادگی خوبی نداشت.

سیدعباسی گفت : ما بعد از مصدومیت پوریا فیاضی ، بدنبال جذب گزینه های خارجی هم رفتیم ولی متاسفانه هیچ بازیکنی در این موقع آزاد نیست و امکان جذب یار خارجی نداشتیم گرچه در صورت پیدا کردن گزینه ای مناسب حتما برای جذب آن فکر خواهیم کرد.

وی افزود : ما در ابتدای فصل نتوانستیم آن بازیکنانی که مدنظرمان بود جذب کنیم زیرا تیم هایی چون پیکان و بانک سرمایه بودجه خوبی برای خرید بازیکن داشتند.

سرمربی شهرداری ارومیه تصریح کرد : در صورت تمدید قرارداد برای فصل آینده بدنبال جذب بازیکنان جوان و بخصوص از تیم دوم شهرداری در لیگ دسته اول خواهم بود.

سیدعباسی در مورد اتفاقات رخ داده در بازی پیکان و بانک سرمایه گفت : هیچ نظری در این مورد ندارم ولی نفس کار مناسب نبود.

وی در پایان افزود : خستگی ناشی از سفر به تهران بخاطر مصاحبه تلویزیونی همچنان در من وجود دارد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز