شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپا

سایپا از لحاظ بودجه در ردیف تیم های درجه سوم لیگ است

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۹:۰۶:۵۶
کد خبر: ۳۵۶۳۹۲
سایپا از لحاظ بودجه در ردیف تیم های درجه سوم لیگ است
شهنازی سرمربی تیم سایپا گفت : بودجه باشگاه سایپا 1/5 بودجه تیم های مدعی قهرمانی این فصل است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، ناصر شهنازی سرمربی ارومیه ای تیم سایپا در آستانه دیدار با تیم شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگاران گفت :بازگشت دوباره ام به شهر ارومیه خوشحال کننده است و همیشه در ارومیه با شور و حال خاصی حضور پیدا می کنم زیرا مردم ارومیه والیبال دوست هستند ضمن اینکه سالن غدیر ارومیه انگیزه خاصی به بازیکنان و مربی می دهد.

وی افزود : بازی فردا یک بازی حساس خواهد بود ، ما در دور رفت در دیدار با ارومیه بدنبال افزایش توان و تجربه تیم بود و حالا در دور برگشت بدنبال برد و کسب امتیازات دیدارها است که این بازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

سرمربی تیم سایپا تصریح کرد : همانطور که ارومیه ای ها بدنبال برد در این بازی هستند ، تیم ما هم علاوه بر یک بازی تماشاگر پسند با هدف برد پای به زمین خواهد گذاشت.

شهنازی در مورد هدف سایپا در این فصل گفت : سه تیم شهرداری ارومیه ، پیکان و بانک سرمایه با هزینه زیاد بدنبال قهرمانی هستند و سایپا نیز بعد از آنها و چهار تیم شهرداری تبریز ، متین ، کاله و ثامن تیمی درجه سه البته از لحاظ بودجه است ولی تیم سایپا با ساختار خوب خود در چند سال گذشته با مدیریت هزینه و کسب نتیجه درخور پای به لیگ گذاشته و امسال هم با همین برنامه حضور یافته است ، بعبارتی میتوان بودجه سایپا را 1/5 تیم های مدعی قهرمانی دانست.

وی در مورد نوسان سایپا در این فصل افزود : بازیکنان تیم سایپا بدلیل جوانی نیازمند تجربه هستند تا بدانند بازی با تیم صدرنشین و قعرنشین یکسان است، لذا تلاش ما برای برطرف کردن این نقیصه در تیممان هستیم.

سرمربی تیم سایپا در مورد حضور لوزانو در تیم ملی تصریح کرد : من سه سال در زمان ولاسکو بعنوان کمک حضور داشتم و او را یکی از بادانش ترین مربی های جهان می دانم و متاسفانه با حضور کواچ که در سطح والیبال ایران نبود بتوانیم با بازگشت سی چلو و حضور لوزانو دوباره بتوانیم به جایگاهی که در زمان ولاسکو داشتیم بازگردیم .

شهنازی در مورد اتفاقات بازی پیکان و بانک سرمایه گفت : تزریق پول زیاد به هر رشته ورزشی ، حاشیه را هم در پی دارد بعبارتی اکنون بیش از اندازه پول به رشته والیبال وارد شده و الان جز با فرهنگ سازی و بهتر کردن تفکرات حاکم بر این رشته ورزشی تاحدودی بتوانیم مانع بروز این اتفاقات شویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز