معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی :

اقتصاد مقاومتی یک مسئله اساسی و همیشگی است

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۲۰:۴۴:۳۳
کد خبر: ۳۵۶۴۰۱
اقتصاد مقاومتی یک مسئله اساسی و همیشگی است
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: اقتصاد مقاومتی یک مسئله اساسی و همیشگی است

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، علیرضا رادفر در پنجمین جلسه کارگروه زنان و خانواده استان که در محل استانداری ترتیب یافت، با بیبان اینکه مسئله اقتصاد مقاومتی یک مسئله راهبری و دائمی است اظهار کرد: تا زمانی که دشمنی استکبار علیه ایران اسلامی ادامه داشته باشد و ایران اسلامی از طرف دشمنان اسلام و انقلاب مورد تهدید و تحریم قرار گیرند ، توجه به مسئله اقتصاد مقاومتی به عنوان یه مسئله راهبردی و دائمی باید مورد تاکید و توجه قرار گیرد.

وی به کارشکنی آمریکا در توافق هسته ای اشاره کرد و افزود: علیرغم توافق بر روی برجام متاسفانه آمریکایی ها به بهانه های مختلف در روند اجرای توافق هسته ای کارشکنی می کنند و این حرکت ها آنان نشان می دهد دشمنی آنان با ایران اسلامی همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: زمانی که اقتصاد مقاومتی بصورت دائمی در کشور نهادینه شود، دیگر اقتصاد کشور در برابر تنش های اقتصادی و سیاسی و منطقه ای و حتی جهانی متزلزل نخواهد شد و دشمنان نمی توانند به اقتصاد ملی ضربه بزنند.

وی افزود: برای موفقیت در راهبرد اقتصاد مقاومتی ضروری است که تمامی ابعاد این مسئله بصورت علمی و مطالعاتی مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم با تکیه بر اقتصاد مقاومتی در بازارهای جهانی نیز بصورت رقابتی وارد شویم.

رادفر در ادامه سخنان خود بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های هر منطقه از کشور مان را در نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی مورد تاکید قرار داد و افزود: باید کار گروه های تشکیل شده در این زمینه ظرفیت ها و پتانسیل های استانی را شناسایی و احساء کنند تا بتوانیم در حوزه اقتصاد  مقاومتی بصورت قابل قبول عمل کنیم.

وی با اشاره به نقش زنان و خانواده در فرهنگ سازی اظهار کرد: در بحث اقتصاد مقامتی نیز نقش زنان و خانواده بسیار مهم و تاثیر گذار است چرا که ارکان اقتصاد مقاومتی میتواند در نهاد خانواده تشکیل و برای اجرا شدن در جامعه فرهنگ سازی شود.

مدیر کل دفتر اموز زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: بدون شک نقش زنان در فرهنگ سازی امور مختلف در جامعه انکار ناپذیر است و در مسئله اقتصاد مقاومتی و فرهنگ سازی برای اجرای آن زنان می توانند بصورت فعال انجام وظیفه کنند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز