سیوانی اصل فرماندار خوی

در چارچوب قانون و سیاست های دولت در انتخابات رفتار خواهیم کرد

۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۴۵:۰۵
کد خبر: ۳۵۹۲۵۶
در چارچوب قانون و سیاست های دولت در انتخابات رفتار خواهیم کرد
فرماندار خوی گفت: با تغییر رویکردها در برنامه ریزی ها و سیاستگذاری ها، می توان به توسعه متوازن شهرها در منطقه امیدوار بود

به گزارش برنا آذربایجان غربی ،حسین سیوانی اصل در شورای اداری شهرستان خوی که با حضور رئیس سازمان برنامه ریزی اذربایجان غربی، نماینده مردم خوی در مجلس و اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: سیاست های دولت روحانی، تقید به مراعات و عمل به قانون اساسی در تمامی حوزه ها، مخصوصا در حوزه برگزاری انتخابات دومجلس در پایان امسال است.

وی افزود: بنده به عنوان جزئی از دولت، هرگز کاری نخواهم کرد که برای دولت بار سیاسی خاصی بیاورم. ما در چارچوب قانون و سیاست های دولت راه رفته و مجری قانون اساسی این کشور هستم.

فرماندار شهرستان خوی با اشاره به لزوم ایجاد شور ونشاط انتخاباتی تصریح کرد: مسئولین و نیروهای اجرایی و روسای ادارات دولتی به هیچ وجه حق ندارند بر له یا علیه کاندیدایی در انتخابات وارد عمل شوند.

سیوانی اصل به توسعه متوازن منطقه اشاره کرده و افزود: توسعه نامتوازن در منطقه و شهرهای استان موج می زند و یک دلیل این امر، به خروجی ناصحیح برخی برنامه های توسعه و بودجه ای در طول سالیان دور و گذشته برمیگردد که بایستی رویکردها و سیاست گذاری ها عوض شود.

وی اظهار کرد: با تغییر رویکردها در برنامه ریزی ها و سیاستگذاری ها، می توان به توسعه متوازن شهرها در منطقه امیدوار بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز