ستارپور، رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی ارومیه

سرانه تولید زباله هر ارومیه ای ۷۵۰ گرم است

۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۵:۱۸:۴۶
کد خبر: ۳۵۹۸۵۶
سرانه تولید زباله هر ارومیه ای ۷۵۰ گرم است
محمد ستارپور رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی ارومیه سرانه تولید زباله در ارومیه برای هر شهروند را 750 گرم عنوان کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، محمد ستارپور، رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی ارومیه با بیان اینکه بخشی از زباله‌ها را مردم مورد بازیافت قرار می‌دهند، تاکید کرد: باید شاهد بازیافت کامل پسماندها از مبدا و توسط خود مردم باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه 20 درصد از پسماندهای تولیدی شهر ارومیه قابل بازیافت است،گفت: در سال‌های اخیر اقدامات قابل توجهی در زمینه بازیافت از مبدا انجام گرفته، ولی همچنان نیازمند مشارکت بیشتر مردم هستیم.

کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی ارومیه از کاهش هزینه 300 میلیون تومانی جمع‌آوری پسماندهای شهری در هر ماه خبر داد و گفت: این امر در سایه مشارکت هر چه بیشتر مردم با شهرداری تحقق یافته است.

ستارپور با بیان اینکه پلاستیک یکی از پسماندهایی است که مدت زمان زیادی برای بازیافت نیاز دارد، خاطر نشان کرد: این نوع پسماندها باید مورد بازیافت قرار گیرند تا محیط زیست از مضرات این نوع پسماندها در امان بماند.

وی سرانه تولید زباله در ارومیه برای هر شهروند را 750 گرم عنوان کرد و اظهار داشت: میزان تولید زباله در ارومیه بالاتر از استانداردهای جهانی است، که این امر در درازمدت صدمات جبران‌ناپذیری بر محیط زیست وارد می‌کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز