پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی بمناسبت روز پرستار

۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۰۹:۳۷:۲۴
کد خبر: ۳۷۳۰۵۲
پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی بمناسبت روز پرستار
جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی طی پیامی ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را به تمام جامعه پرستاری استان تبریک گفت.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، جواد آقازاده قائم مقام وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در پیامی روز پرستار را به تمام جامعه پرستاری استان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

با صلوات بر پیامبر اعظم(ص) و خاندان مطهرش، پرستاران سرچشمه جوشان مهر و عطوفتند که کلام مهر آفرینشان گرمای درد را به خنکای عشق و مهربانی تبدیل می کند، همانان که رنج توان فرسای بیماران را با تبسم خویش می کاهند.

پرستاری آمیختن طبابت جسم است با طبابت روح و روشن نگه داشتن چراغ حیات بیمار، برای همین است که پرستاری هنر است و تخصص.

اگر امروز شاهد موفقیتهای چشمگیر تحول نظام سلامت در میهن اسلامیمان هستیم بخش بزرگی از آن توفیقات در سایه تلاشهای شما پرستاران گرامی بوقوع پیوسته است زیرا پرستاران از ارکان اصلی تیم سلامت می باشند.

اینجانب بدینوسیله سالروز ولادت نمونه صبر و استقامت، اسوه مهر و نجابت و پرستار جاوید تاریخ حضرت زینب کبری(س)، پرستار  همه عاطفه ها و همه ستاره های درخشان ایمان، را به همه همکاران محترم پرستار ، منادیان انسانیّت و ایمان، تبریک گفته و از شما که با تلاشی مقدس شعله وجود بیماران را حیاتی دوباره می بخشید، قدردانی می نمایم.

دستهای شفابخشتان همیشه پرتوان، دریای دانشتان همواره بی کران باد. امید که درپناه پروردگار یکتا همواره موفق و سربلند باشید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز